• چهارشنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۴ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 94041006024
  • منبع : مطبوعات

طرح ملی تلاوت قرآن کریم در نمایشگاه قرآن استان‌های کشور تبیین می‌شود

طرح ملی تلاوت قرآن کریم در نمایشگاه قرآن استان‌های کشور تبیین می‌شود

دبیر ستاد طرح ملی تلاوت قرآن کریم گفت: طرح ملی تلاوت قرآن کریم در 16 نمایشگاه و محافل قرآنی استان‌های کشور تبیین و معرفی می شود.

دبیر ستاد طرح ملی تلاوت قرآن کریم گفت: طرح ملی تلاوت قرآن کریم در 16 نمایشگاه و محافل قرآنی استان‌های کشور تبیین و معرفی می شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسین مقدم کیا افزود: مجریان طرح ملی تلاوت قرآن کریم در استان‌های مرکزی، اردبیل، خوزستان، خراسان شمالی و رضوی، آذربایجان شرقی، مازندران، گیلان، سیستان و بلوچستان، قزوین ، کرمانشاه، همدان، فارس و شهرهای قشم، کاشان و کیش با حضور در محافل انس با قرآن ابعاد گوناگون طرح ملی تلاوت را بیان می‌کنند.

وی اظهار کرد: در نمایشگاه‌های قرآن و عترت در استان‌های کشورغرفه‌هایی برای طرح ملی تلاوت قرآن کریم دایر شده است.

مقدم‌کیا افزود: در این غرفه‌ها و محافل قرآنی چگونگی شیوه ثبت نام نوجوانان به خانواده‌ها ارایه می‌شود.

وی تصریح کرد: مجریان طرح ملی تلاوت در استان‌ها با حضور در نمایشگاه به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ می‌دهند.

وی با اشاره به این که ثبت نام از علاقمندان تا 20 تیرماه جاری ادامه دارد،‌ گفت: علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به سایت www.melitelavat.ir مراجعه کنند.

مقدم‌کیا کشف، شناسایی و پرورش نوجوانان مستعد قرآنی به منظور تربیت چهره‌های تاثیرگذار قرآنی در عرصه قرائت کشوری و بین المللی، رشد و ارتقاء ابعاد اخلاقی و علمی قاریان نوجوان، بهره‌گیری از روش‌های نوین و سنتی آموزش قرآن کریم، آموزش رشته‌های صوت، لحن، تجوید، حفظ، وقف و آموزش اجرای تلاوت‌های اثرگذار و معناگرا را از جمله اهداف طرح مذکور برشمرد.

طرح ملی تلاوت قرآن کریم در راستای منویات مقام معظم رهبری در تربیت قاریان بین المللی و کشوری با حمایت و نظارت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha