• دوشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۴ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 94040804535
  • منبع : نمایندگی سمنان

امحای 500 کیلو موادمخدر غیر دارویی در سمنان

امحای 500 کیلو موادمخدر غیر دارویی در سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان معتقد است: جوسازی‌های دشمنان در خصوص حقوق بشر نباید در مسائل مربوط به مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر تاثرگذار باشد.

استاندار سمنان معتقد است: جوسازی‌های دشمنان در خصوص حقوق بشر نباید در مسائل مربوط به مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر تاثرگذار باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان، محمد وکیلی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این استان که با حضور جمعی از مدیران واعضای شورا در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اجتماعی‌کردن مساله مبارزه با موادمخدر را یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان برشمرد.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان، افزود: بحث موادمخدر، امروز یک مسئله مهم و اساسی جامعه است که دشمنان به عنوان تروریسم موادمخدر در قالب سرویس‌های اطلاعاتی دنیا نقش اصلی را در این قضیه بازی می‌کنند و سرویس‌های جاسوسی دشمن در همه حرکات و برنامه‌های مافیای موادمخدر بازیگران اصلی موادمخدر هستند. به طوری که امروز در کشورهای مختلف خصوصا افغانستان با نقش سرویس‌های اطلاعاتی شاهد ترور خاموش در عرصه موادمخدر هستیم.

وکیلی هدف دشمن را ضربه واردکردن به نسل جوان و پرشور ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: نسل جوان گذشته ما در دوران دفاع‌مقدس آن‌گونه در مقابل دشمنان ایستاد و افتخارآفرینی کرد و از این رو امروز جوانان ما بعنوان یک سرمایه اصلی برای انقلاب و مملکت مورد هجمه دشمن هستند که در این رابطه باید نگاه جهادی به مساله مبارزه با مواد مخدر داشت.

وی با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی برای ما خیلی مهم است تصریح‌کرد: پیشگیری اصل مهمی است و باید در این زمینه از سازمان‌های مردم نهاد استفاده کرد. ضمن اینکه لازم است در عرصه مبارزه با موادمخدر بعنوان یک موضوع اجتماعی وارد شویم.

وی گفت: همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و تشکلهای مردمی باید توجه لازم را به مقوله مبارزه با موادمخدر داشته باشند و از گسترش آن در بین نسل جوان جلوگیری کنند.

استاندار سمنان همچنین بر آسیب‌شناسی بحث آمار ارائه شده در خصوص اعتیاد در استان سمنان تاکید کرد و از کارشناسان مربوطه خواست در این عرصه آسیب‌شناسی مناسبی ارائه دهند.

وی همچنین از حمایت همه جانبه از مجموعه قضایی در استان در خصوص مبارزه قاطع با سوداگران موادمخدر خبر داد و افزود: در این عرصه نباید از هوچی‌گری‌های دشمنان در مبارزه با کسانی‌که عوامل ترویج موادمخدر هستند، ترسید و حاشیه‌سازی‌ها و جوسازی‌های مختلف که در خصوص حقوق بشر انجام می‌شود، نباید باز دارنده مسائل مبارزه با سوداگران موادمخدر باشد.

وی با اشاره به اقدامات زیان‌بار گسترش اعتیاد در نسل جوان و عوارضی که در این عرصه ایجاد می‌شود گفت: دستگاه قضایی به دور از حاشیه‌های مدعیان حقوق بشر قاطعانه با عوامل موادمخدر مبارزه می‌کند و از این رو باید مورد حمایت همه قرار گیرد.

امحا بیش از 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر غیر دارویی در سمنان

به گزارش ایسنا، به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر طی آیینی با حضور استاندار سمنان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندهی انتظامی استان سمنان و جمعی از مدیران استان بیش از 500 کیلوگرم انواع موادمخدر غیردارویی شامل تریاک، حشیش، گراس و قرص‌های روان‌گردان، آلات و ادوات استعمال موادمخدر امحا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha