• دوشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۴ / ۰۰:۱۶
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 94040804117

کواچ: از انرژی تماشاگران استفاده نکردیم

کواچ: از انرژی تماشاگران استفاده نکردیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از شکست برابر تماشاگران خانگی متاسف است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از شکست برابر تماشاگران خانگی متاسف است.

به گزارش ایسنا اسلوبودان کواچ در نشست خبری پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: به لهستان تبریک می‌گویم. آن‌ها خیلی از ما بهتر بودند و مزد برتری خود را نیز گرفتند. ما بازی را بهتر از آن‌ها شروع کردیم، اما با اشتباه هایی که انجام دادیم باعث شدیم که این نتیجه رقم بخورد.

وی با ابراز ناراحتی از سرویس‌های تیم ایران گفت: وقتی با تیمی در حد و اندازه لهستان بازی می کنیم برای نتیجه گرفتن چاره ای جز این نداریم که با سرویس خوب دریافت اول آن‌ها را با مشکل مواجه کنیم که متاسفانه ما موفق به انجام آن نشدیم.

کواچ با ابراز تاسف از این شکست خانگی گفت: متاسفم که نتوانستیم از این همه انرژی که تماشاگران مان به ما انتقال دادند استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره جابجایی های پیاپی دو لیبرو نیز گفت: علیزاده در تمرین نمایش بسیار خوبی در توپ گیری داشت به همین دلیل وقتی دیدم بازی را از دست می‌دهیم، تصمیم گرفتم از این شانس استفاده کنم که البته این مساله نیز جواب نداد و من بازی را به شرایط عادی برگرداندم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۸ ۰۱:۰۱

خداييش در حد تيم ملي نيستي بخاطر باخت نميگم کلا

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۸ ۰۱:۲۰

توجه داشته باشيد که تيم ما با قهرمان جهان بازي کرد! لهستان حريف آساني نبود. تبريک به ملي پوشان واقعا خسته نباشيد... براي صعود هنوز فرصت هست.

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۸ ۰۸:۰۳

اشکالي ندارد. دستتون در نکنه.هميشه که قرار نيست ببريد

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۸ ۰۹:۲۹

آقاي کواچ 1-فرهاد ظريف بهترين ليبروي ايران است و اگر چه مرندي در چند بازي اخير خوب کار کرد ، اما تا بخواد ظريف بشه ، کمي زمان مي بره . بهتره کسي که چندين سال براي واليبال ايران زحمت کشيده رو مجددا به تيم دعوت کني . 2-وقتي ميرزا يا عبادي پور نمايش خوبي در اين بازي ندارند و آمار اشتباهات بالاست ، چرا اصرار داري که همچنان اونها در زمين باشند ؟ چرا به بازيکني مثل غفور و يا معنوي نژاد که پديده ايران است اجازه حضور ندادي ؟

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۸ ۰۹:۳۰

ادامه ... 3--چرا به بازيکنان آداب حرفه اي بودن را ياد نميدهيد ؟ چرا بايد براي هر اشتباه داوري به سوي داور حمله ور شوند و به جاي دقت در بازي در پي جنجال باشند ؟ درخواست ويدئو چک براي اعتراض است و نياز به کار اضافه تر نيست . 4-چرا اين جمله که انتظار از تيم ايران بالا است را مرتب بازيکنهاي بزرگ تيم بايد به زبون بيارند ؟ اين کار مصداق علني پايين آوردن اعتماد به نفس در تيم است . همونطور که آقاي معروف از وزير دولت ميخواد به دروغ هم که شده ، به آنها وعده و وعيد دهند ، ما هم از ايشان ميخواهيم : آقاي معروف ، آقاي مهدوي ، ساير عزيزان » به دروغ هم که شده ، بگيد ما بهترين تيم جهان هستيم . بگيد ما جزء 4 تيم اول دنيا هستيم و بايـــد ببريم ...

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۸ ۲۱:۰۷

منم نظرم همينه. اقاي کواچ برعکي بازي با آمريکا اينبار تعويض هاي خوبي نداشت. عبادي پور و موسوي برعکس بازي قبل جوانمردانه بازي نکردند. اين همه سرويس خراب کردن معلومه که با باخت تيم همراهه

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۸ ۰۹:۵۷

مربي در تيم هيچ كاره است بازيكنان خوب باشند مي برد بد بازي كند فقط نظاره گر است اين مربي يكبار هم نتوانست وقتي تيم بد بازي مي كند روند را تغيير دهد تعويض بلد نيست..البته حذف در اين دوره براي ايران خوب است چون شهريور در جام جهاني تيم اگر جزء سه تيم برتر شود به المپيك صعود خواهد كرد و خستگي مسابقات ليگ در او اثري نخواهد داشت

avatar
۱۳۹۴-۰۴-۰۸ ۱۸:۲۶

خيلي بهتر ميتونست باشه...اگر با اصرار الکي يسري تو زمين نميموندن ميبرديم