• چهارشنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 94032715675
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

به بهره‌برداری رسیدن 13 طرح برق‌رسانی در چهارمحال و بختیاری

به بهره‌برداری رسیدن 13 طرح برق‌رسانی در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری 13 طرح برق رسانی با حضور وزیر نیرو در چهارمحال و بختیاری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

13 طرح برق رسانی با حضور وزیر نیرو در چهارمحال و بختیاری افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: افتتاح نیروگاه خورشیدی 111 کیلو واتی در شهرکرد، برق رسانی به روستاهای کسری و رباطک با شبکه هوایی، تامین برق روستاهای دشوار گذر رزگه، لپد، راکه و شرمک از طریق سلول‎های ثابت خورشیدی پروژه‎هایی بودند که با حضور وزیر نیرو در چهارمحال و بختیاری به بهره‎برداری رسیدند.

روزبه هاشمی برق رسانی به عشایر منطقه موگویی از طریق پکیج سیار، تامین روشنایی طرح‎های مسکن مهر در شهرهای بن، سامان و شهرکرد و پست‎های 63 کیلو ولت در شهرهای شهرکرد و بن را از دیگر پروژه‎های به بهره‎برداری رسیده در استان با حضور وزیر نیرو در چهارمحال و بختیاری برشمرد.

وی گفت: برای اجرای این پروژه‎ها نزدیک به 31 میلیارد ریال هزینه شده است.

نیروگاه 110 کیلو وات فتوولتائیک شهرکرد با حضور وزیر نیرو افتتاح ‌شد

نیروگاه 110 کیلووات فتوولتائیک شهرکرد واقع در ساختمان جدید شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر نیرو افتتاح ‌شد.

به گزارش ایسنا، منطقه چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: نیروگاه فتوولتائیک 111 کیلوواتی (پنل خورشیدی) به منظور تامین نیروی برق مورد نیاز در ساختمان جدید شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری نصب شد.

سید روزبه هاشمی افزود: پروژه احداث نیروگاه خورشیدی فتوولتائیک 111 کیلو واتی از 444 پانل خورشیدی 250 واتی تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این نیروگاه با توان تولید 111 کیلووات در ساعت برق و با اعتبار 11 میلیارد ریال به بهره‎برداری رسید.

هاشمی خاطرنشان کرد: با هدف توسعه و فرهنگ سازی استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و هم‌چنین کاهش اثرات زیست محیطی استفاده از سوخت‌های فسیلی و ضرورت کاهش تلفات و پیک سایی شبکه‌های توزیع نیروی برق، پنل‌های خورشیدی تولید برق نصب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha