• چهارشنبه / ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94032011364

نگاهی به صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه اسپانیا

ادامه همکاری لوئیس انریکه و دنی آلوس با بارسا عناوین اصلی روزنامه‌های امروز اسپانیا است.

ادامه همکاری لوئیس انریکه و دنی آلوس با بارسا عناوین اصلی روزنامه‌های امروز اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، روزنامه مارکا تیتر نخست خود را به بازیکنان جدید احتمالی تیم‌های آتلتیکو مادرید و رئال مادرید اختصاص داد: "دخئا به کهکشانی‌ها و ویتو به تیم دوم شهر مادرید می‌پیوندد. قرارداد دخئا با 20 میلیون یورو به زودی امضا می‌شود اما آتلتیکو مادرید باید دو هفته منتظر نهایی شدن قرارداد با ویتو بماند."

تساوی تیم ملی بانوان اسپانیا در جام جهانی کانادا تیتر مهم دیگر این روزنامه است.

در عنوانی دیگر مارکا آمده به 48 ساعت پایانی ریاست بارتومئو در باشگاه بارسلونا اشاره شد که او سه قرارداد امضا کرد. قرارداد لوئیس انریکه و دنی آلوس تمدید شد و آلکسی ویدال از سویا به این تیم پیوست.

تیتر اول روزنامه آ اس به مارکو وراتی، بازیکن پاری‌سن‌ژرمن اختصاص دارد. رئال‌مادرید خواهان این بازیکن 22 ساله است اما مسئولان باشگاه پاریسی تنها در صورت خرید کریستیانو رونالدو حاضر به فروش وراتی هستند.

در عنوانی دیگر به سخنان زیدان درباره بنیتس اشاره شد. وی گفت: بنتیس می‌داند که تنها در رئال مادرید گرفتن نتیجه عالی اهمیت دارد.

سخنان دیگو سیمئونه یکی دیگر از تیترهای آ اس است. وی گفت: توس برای آتلتیکو ایده‌آل است. وی همچنین درباره آردا توران گفت: آردا بازیکن مهمی است اما نیاز داریم که گل‌های بیشتری بزند.

در تیتری دیگر به قرادادهای بارسلونا اشاره شد: قرارداد لوئیس انریکه تا سال 2017 و دنی آلوس دو سال و یک سال مازاد در صورت توافق.

موندو دپورتیوو تیتر نخست خود را به ادامه همکاری انریکه با بارسلونا اختصاص داد. همچنین به قراداد آلوش با بارسا اشاره شده است.

آمادگی بارسلونا برای بستن قرداد با قطر به ارزش 50 تا 60 عنوان دیگر روزنامه است.

عنوان نخست روزنامه اسپورت نیز به تمدید قرار داد انریکه اختصاص دارد. انریکه در این خصوص گفت: خیلی خوشحال هستم و امیدوارم که دوباره با این تیم عناوینی کسب کنم.

در عنوانی به مصاحبه اختصاصی با ژاوی اشاره شد که وی گفته است: خیلی خوب است که انریکه وآلوس در بارسلونا ماندند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha