• سه‌شنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94031911026

گزارش سایت فدراسیون جهانی از وضعیت پینگ‌پنگ در ایران

فدراسیون جهانی تنیس روی میز در گزارشی به تمجید از فعالیت‌های فدراسیون تنیس روی میز ایران و برپایی روز جهانی پینگ‌پنگ در ایران پرداخت.

فدراسیون جهانی تنیس روی میز در گزارشی به تمجید از فعالیت‌های فدراسیون تنیس روی میز ایران و برپایی روز جهانی پینگ‌پنگ در ایران پرداخت.

به گزارش ایسنا، در مطلب فدراسیون جهانی تنیس روی میز آمده است: در حدود 17 مرکز در کشور ایران برای روز جهانی پینگ‌پنگ که ششم ژوئن برگزار شد چیزی در حدود 102 ساعت برنامه را برگزار کردند.

دانشگاه‌ها بخشی از این برنامه را تشکیل می‌دادند که پینگ‌پنگ بازان با یکدیگر در فضاهای بسته و محوطه‌های بیرونی بازی می‌کردند. این رقابت‌های حتی در پارک‌ها و سواحل دریا نیز دنبال شد. روز جهانی پینگ‌پنگ در ایران با شعار "تنیس روی میز برای همه" دنبال شد.

به تازگی وزارت ورزش و جوانان ایران نیز برای حمایت از برنامه‌های اجتمای و فرهنگی و زیست محیطی کمیته محیط زیست را تشکیل داده است. به همین منظور هر کدام از فدراسیون‌های ورزشی در ایران با اسم یک حیوان نام‌گذاری شده و برای فدراسیون تنیس روی میز نیز خرگوش به عنوان نماد در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر فدراسیون تنیس روی میز برای تشویق جوانان و غیرجوانان و ترویج جنبه اخلاقی ورزش کمیته‌ای را تشکیل داده است.

در پایان دیدار فینال لیگ‌ برتر تنیس روی میز ایران نیز پوستری با موضوع محیط زیست و با نماد خرگوش توسط احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون رونمایی شد.

در این مراسم دکتر شجیع مسئول دفتر محیط زیست وزارت ورزش و جوانان و دکتر اسد مدیر ورزش همگانی وزارت‌خانه حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha