• شنبه / ۲ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 94030201008
  • منبع : نمایندگی مازندران

9 کشته و مصدوم نتیجه دو تصادف روزهای پایانی هفته

9 کشته و مصدوم نتیجه دو تصادف روزهای پایانی هفته

ایسنا/مازندران برخورد یک خودروی پراید به نیسان در جاده گنج افروز بابل‌کنار و یک خودروی آردی با یک مینی‌بوس در سوادکوه به سمت ورسک 9 کشته و مصدوم داشت.

برخورد یک خودروی پراید به نیسان در جاده گنج افروز بابل‌کنار و یک خودروی آردی با یک مینی‌بوس در سوادکوه به سمت ورسک 9 کشته و مصدوم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی مازندران، به علت برخورد یک خودروی پراید به نیسان در جاده گنج افروز بابلکنار یک دو کشته برجا گذاشت.

بر اساس این گزارش این حادثه در محل سه راهی بزچفت بابلکنار رخ داد که ابتدا نیسان به علت ترمز نابهنگام در سرعت غیرمجاز و در هوای نمناکی واژگون شده و پراید پس از نیسان با آن برخورد کرده و هر دو از مسیر منحرف می‌شوند.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایسنا یکی از سرنشینان پراید که زن بود در محل فوت کرد و راننده پراید با یک سرنشین دیگر به بیمارستان شهید بهشتی بابل اعزام شدند که در روز جمعه راننده نیز فوت شد.

بنا به گزارش‌های مردمی در همین مسیر در هفته گذشته برخورد سه موتوری با یک دستگاه کامیون ایسوزو گزارش شد که یکی از موتورسواران که 22 ساله بود فوت شد و دو موتورسوار دیگر راهی بیمارستان شدند.

مقامات محلی داشتن شکستگی در لبه جاده، باریک بودن جاده، نداشتن فضا در چپ و راست جاده، سرعت غیر مجاز و ... از دلایل تصادفات در این منطقه است و نیاز است تا مسئولان راه و شهرسازی اقدامی جدی به عمل آورند.

همچنین سخنگوی اورژانس 115 مازندران به خبرنگار ایسنا گفت: برخورد یک مینی‌بوس با خودروی آردی در سوادکوه7 مصدوم برجا گذاشت.

«ذکریا اشکپور» گفت: عصر روز جمعه در مسیر جاده سوادکوه به سمت ورسک یک خودروی آردی با یک مینی‌بوس برخورد کرده که 7 مصدوم برجا گذاشت.

وی افزود: همکاران اورژانس دوآب به محض دریافت گزارش به محل حادثه عزیمت کردند و حادثه‌دیدگان را به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل کردند.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران با بیان این‌که مصدومان وضعیت بحرانی ندارند، تصریح کرد: این افراد از اهالی شهرستان زیرآب بوده که برای یک دوره کوهنوردی عزم سفر کرده بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha