• پنجشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94021709745
  • خبرنگار : 90111

انریکه: مسی استثنایی است

انریکه: مسی استثنایی است

سرمربی آبی-اناریها از عملکرد تیمش در دیدار برابر بایرن مونیخ بسیار راضی است و بر این باور است که بارسلونا شایسته پیروزی در این دیدار بود. او به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را یک استثنا دانست.

سرمربی آبی-اناریها از عملکرد تیمش در دیدار برابر بایرن مونیخ بسیار راضی است و بر این باور است که بارسلونا شایسته پیروزی در این دیدار بود. او به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را یک استثنا دانست.

به گزارش ایسنا، نوکمپ شب باشکوهی را تجربه کرد. بارسلونا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه از بایرن مونیخ پذیرایی می‌کرد عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با درخشش فوق ستاره آرژانتینی خود بایرن را با سه گل شکست دهد تا امید زیادی برای صعود به فینال برلین داشته باشد.

لوئیس انریکه سرمربی آبی-اناریها از پیروزی تیمش در این دیدار بسیار خوشحال است. او می گوید با این پیروزی بارسلونا به برلین نزدیک شد.

انریکه که بعد از پیروزی برابر بایرن به شدت از سوی حاضران در نوکمپ تشویق شد، گفت: از حضور در بارسلونا بسیار خوشحال هستم. همه چیز برای من در اینجا وجود دارد. خوشحالم که هدایت چنین تیم بزرگی را برعهده دارم.

او ادامه داد: بدون شک شکست دادن بایرن مونیخ با این نتیجه نشان می دهد که عملکرد بسیار خوبی داشته ایم. بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم و به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. این نتیجه ما را به فینال برلین نزدیک کرده است. از عملکرد شاگردانم کاملا رضایت دارم. از همه چیز راضی هستم. پیروزی باشکوهی بدست آوردیم. دیدار برگشت باقی مانده است و باید در آلیانس آره‌نا نیز بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و ثابت کنیم که شایسته صعود به فینال هستیم.

انریکه درباره عملکرد بایرن گفت: به خاطر نمی آورم که بایرن فرصتی در این دیدار داشته است. گواردیولا تلاش کرد تا در این دیدار مهم از همان سبک همیشگی خود استفاده کند و این همان کاری بود که من هم انجام دادم.

ستاره آبی-اناریها در این دیدار لیونل مسی بود که نشان داد چه بازیکن بزرگی برای بارسلونا است. این ستاره آرژانتینی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد تا شایستگی انتخاب به عنوان بهترین بازیکن میدان را داشته باشد. انریکه به ستایش از مسی پرداخت و گفت: مسی با این بازیهای بسیار خوبی که به نمایش می گذارد همواره ما را شگفت زده می کند. او انگیزه بسیار بالایی برای موفقیت دارد و در این دیدار هم نشان داد که می تواند کارهای زیادی انجام دهد اما من نمی‌خواهم تنها درباره مسی صحبت کنم چرا که بارسلونا یک تیم است و همه بازیکنان نمایش خوبی داشتند.

او ادامه داد: گواردیولا قبل از بازی درباره مسی گفت که او غیر قابل مهار است و به نظر من این سخن گواردیولا کاملا درست است. مسی بازیکنی است که می تواند در هر دیداری سرنوشت ساز باشد. بسیار خوش شانس هستیم که این بازیکن بزرگ را در ترکیب تیم خود داریم. مسی استثنایی است. او در این دیدار هم نشان داد که چه بازیکن بزرگی و چقدر برای بارسلونا ارزشمند است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که تمام بازی های این کشور از روز 16 می در اعتراض به دولت به حالت تعلیق در خواهد آمد. انریکه در این باره گفت: نمی‌خواهم در این زمینه اظهار نظری کنم. باید در هر حالتی خود را آماده نگه داریم. بازیهای حساسی در رقابتهای لیگا داریم. در آلیانس آره‌نا نیز بازی سختی داریم و باید خود را آماده این دیدار هم بکنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha