• جمعه / ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۲۱:۳۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94020402091
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرهاد کاظمی: شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر داریم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: به دلیل نداشتن پاسور و گلزن زبده نتوانستیم به موفقیت برسیم، در حالی که سپاهان از این دو فاکتور مهم برخوردار بود.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: به دلیل نداشتن پاسور و گلزن زبده نتوانستیم به موفقیت برسیم، در حالی که سپاهان از این دو فاکتور مهم برخوردار بود.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های سپاهان و راه آهن اظهار کرد: قبل از هر چیز این برد را به مجموعه و هواداران فهیم سپاهان تبریک می‌گویم. امروز وزش شدید باد مانع از انجام کار تاکتیکی مطلوب از سوی ما شد و شانس‌های این بازی بیشتر شامل حال سپاهان شد. البته باید بگویم داوری نیز هیچ مشکلی نداشت و به کمیته داوران تبریک می‌گویم که از چنین داوران جوانی استفاده می‌کند.

وی افزود: اگر امروز سپاهان موفق به پیروزی شد، به دلیل داشتن دو فاکتور مهم پاسور و گلزن بود. متاسفانه راه آهن امروز پاسور و گلزن نداشت. امروز در بحث تاکتیکی یک مقدار از زمان بازی را از دست دادیم.

کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید در لیگ برتر خواهید ماند یا خیر گفت: سه بازی آینده ما تقریبا بازی‌های خانگی است، به همین دلیل شانس ما برای ماندن در لیگ برتر زیاد است. البته نمی‌دانم سپاهان در بازی‌های آینده با چه تیم‌هایی بازی دارد اما اگر سپاهان به همین ترتیب ادامه دهد، شانس این تیم نیز برای قهرمانی زیاد است.

سرمربی راه آهن در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که از او پرسید ظاهرا اشتباهات دفاع مرکزی شما باعث خوردن این سه گل شد، گفت: قبول دارم که دفاع مرکزی تیم امروز بسیار بد کار کرد. البته کارهای تاکتیکی به شخص بنده برمی‌گردد و امروز مقداری در اجرای کارهای تاکتیکی مشکل داشتیم.

وی با تمجید از بازی محرم نویدکیا گفت: همان گونه که گفتم نبود پاسور یکی از دلایل شکست ما در این بازی بود. محرم نویدکیا اسطوره فوتبال ایران در دادن پاس‌های بی‌بدیل است. وقتی تیمی همچون سپاهان از چنین ستاره بی‌نظیری سود می‌برد، طبیعی است که برنده هر بازی باشد. بازیکنان سپاهان به خوبی گل زدن را بلدند و طبیعی است که هر تیمی از فرصت‌ها بهتر استفاده کند، موفق خواهد شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: از مسئولان و اعضای هیات مدیره سپاهان که قبل از شروع بازی از بنده تشکر و تقدیر ویژه کردند سپاسگزارم و خوشحالم که امروز در اصفهان بودم و در کنار تیم اسبق خود قرار گرفتم. همیشه به یاد سپاهان هستم و خوشحالم که تیم ذوب آهن نیز باز هم به روزهای آرمانی خود بازگشته است. امیدوارم راه آهن نیز در لیگ برتر ماندنی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha