• یکشنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94012307586
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

/دولت و ملت؛ هم‌دلی و هم‌زبانی/

جلیل سرقلعه: معیشت مردم در سایه اتحاد مورد توجه قرار بگیرد

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال جدید با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» ما را ملزم به اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با نام‌گذاری سال جدید با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» ما را ملزم به اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی کرده‌اند.

مجید جلیل سرقلعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه چهارمحال و بختیاری افزود: مقام معظم رهبری در طرح شعار سال 94 با نگرشی عمیق، همه‌جانبه و فراگیر به صورت مستقیم اقتصادی پویا و توجه به این مهم که معیشت مردم باید مورد توجه جدی قرار بگیرد را خواستار شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به آن‌چه مورد توجه رهبر انقلاب و توسعه پایدار ایران اسلامی است جز در سایه همدلی، همفکری و اتحاد دولت و مردم امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی در ادامه با محکوم کردن حمله ناجوان‌مردانه عربستان سعودی به مردم مسلمان و بی‌دفاع یمن و آرزوی موفقیت و پیروزی آن ملت اظهار کرد: به نظر می‌رسد که این جنگ برنامه‌ریزی از سوی آمریکا و دامی برای دولت عربستان صعودی باشد که البته در این دام گرفتار خواهد ماند.

نماینده مردم شهرستان لردگان همچنین ضمن تقدیر از مردم مسلمان یمن در مقابله با این جنگ نابرابر گفت: مردم این سرزمین ثابت کردند که به هیچ عنوان به بیگانگان باج نخواهند داد و با تمام توان از استقلال خود و کشورشان دفاع خواهند کرد.

وی افزود: دولت ایران خواهان رفع مشکلات داخلی یمن آن هم به صورت مسالمت‌آمیز است و مداخله بیگانگان را در امور این ملت محکوم می‌کند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 نیز تصریح کرد: مجلس و نمایندگان در اتحاد با دولت از این مذاکرات در چارچوب حقوق واقعی و هسته‌ای ایران حمایت خواهند کرد.

جلیل سرقلعه تاکید کرد: بیانیه هسته‌ای ایران و 1+5 را به منزله توافق نهایی نمی‌دانیم بلکه آن را حرکتی خوب و دیپلماسی قوی دولت دانسته و امیدواریم تیم هسته‌ای بتواند در این مدت سه ماهه آن‌چه حق و مصلحت نظام و انقلاب است را به خوبی در چارچوب توافقی سرافرازانه گنجانده و پیروزی نهایی را برای ملت شریف ایران اسلامی به ارمغان بیاورد.

وی پیروزی هسته‌ای ایران و شناخت صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به وسیله غرب را مهم‌ترین دستاورد این مذاکرات دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha