• شنبه / ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 94011503031
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

/دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی/

مصری: همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت لازمه تحقق کارهای بزرگ است

مصری: همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت لازمه تحقق کارهای بزرگ است

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی معتقد است، همدلی و همزبانی دولت و ملت برای تحقق اقدامات بزرگی در کشور در سال جاری ضروری است.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی معتقد است، همدلی و همزبانی دولت و ملت برای تحقق اقدامات بزرگی در کشور در سال جاری ضروری است.

عبدالرضا مصری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، افزود: شعاری که از سوی مقام معظم رهبری برای امسال تعیین شده نشان می‌دهد که اقدامات بزرگی که قرار است در سال جاری در کشور انجام شود نیازمند همدلی و همزبانی دولت و مردم است.

وی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تصمیم‌گیری در خصوص برنامه هسته‌ای و توافق با 1+5، انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را از جمله این کارهای مهم خواند که نیازمند حمایت مردم است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه همه این تصمیات در حوزه اقتصاد نیست، خاطرنشان کرد: بر خلاف سال‌های گذشته که شعار سال همواره در بخش اقتصاد بود امسال موضوعات دیگری نیز لحاظ شده است، زیرا در بخش اقتصادی با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تقریبا نقشه راه و نسخه شفابخش تعیین شده و تنها باید به آن عمل کرد.

مصری با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد شعار سال بر اساس خواسته مقام معظم رهبری و دغدغه‌های ایشان محقق شود، عنوان کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته شعارهای هر سال کامل محقق نمی‌شد و اگر بتوانیم با تلاش و همدلی در راستای تحقق منویات رهبری گام برداریم، قطعا بسیاری از مشکلات کشور رفع خواهد شد.

وی گفت: برای تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت لازم است مسئولین کشور بیشتر پای کار بیایند، زیرا مردم همواره از آغاز و حتی پیش از انقلاب تاکنون نشان داده‌اند که همدل و همزبان نظام و انقلاب هستند و امروز این وظیفه مسئولین است که بیشتر پای کار بیایند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: مردم همواره جلوتر از مسئولین حرکت کرده‌اند و حالا مسئولین باید سرعت حرکت خود را بیشتر کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha