• جمعه / ۷ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 94010701311
  • منبع : دانشگاه آزاد اسلامی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی:

انتخاب شعار «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» بسیار حکیمانه و هوشمندانه بود

انتخاب شعار «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» بسیار حکیمانه و هوشمندانه بود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخاب شعار «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» بسیار حکیمانه و فوق‌العاده هوشمندانه بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انتخاب شعار «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» بسیار حکیمانه و فوق‌العاده هوشمندانه بود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حمید میرزاده نامگذاری سال 94 به نام «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» را «بسیار حکیمانه» و در عین حال «فوق‌العاده هوشمندانه» خواند و به اهالی سیاست توصیه کرد که حرکت‌های خود را بر اصل تحقق وحدت ملی برای هم‌افزایی قدرت ایران با کاربست همدلی و هم‌زبانی ملی هماهنگ و تنظیم کنند.

میرزاده با اشاره به اهمیت نامگذاری سال 1394 به نام «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: نامگذاری سال ١٣٩٤ توسط مقام معظم رهبری همچون سال‌های قبل بسیار حکیمانه و در عین حال فوق العاده هوشمندانه است. بنظر اینجانب این پیام یکی از دور اندیشانه‌ترین رهنمودهای ایشان است. اهمیت این امر وقتی بیشتر روشن می‌شود که از منظر فضای سیاسی جهانی و تعاملات بین‌المللی و مخاطرات پیش‌رو و ضرورت‌های تداوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به آن توجه شود.

وی در ادامه با اشاره به الزامات تحقق شعار «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» تصریح کرد: شرایط منطقه و جهان و مطامع و آتش‌افروزی‌های جدید و شیطنت‌های دشمنان اسلام و ایران و ضرورت حفظ و تداوم آرامش و امنیت ملی در منطقه پر آشوب خلیج فارس ایجاب می‌کند تا وحدت و همزبانی ملی و همدلی با دولتی که در جبهه‌های مختلف داخلی و خارجی برای توسعه و آبادانی و سرافرازی و سرآمدی ایران تلاش می‌کند و برنامه جدی دارد، به عنوان یک ضرورت حیاتی مورد توجه ملت و دولت قرار گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: به‌نظر می‌رسد در شرایط بسیار حساس سیاسی داخلی و بین‌المللی، توجه جدی به این پیام و کاربرد آن در محافل سیاسی داخل کشور زمینه اختلاف‌افکنی بین ملت و دولت را از بین خواهد برد.

میرزاده در ادامه با اشاره به یکی از زمینه‌های تحقق شعار سال 94، خطاب به سیاستمداران کشور گفت: بر سیاسیون است تا با تحمل آرای مخالف نظر خود، به رشد و توسعه سیاسی ایران کمک کنند و حرکت‌های خود را بر اصل تحقق وحدت ملی برای هم‌افزایی قدرت ایران با کاربست همدلی و هم‌زبانی ملی هماهنگ و تنظیم کنند.

وی با اشاره به اینکه حفظ آرامش و تداوم امنیت ملی ایران خواسته آحاد و اقشار و اقوام مختلف ایران است، خاطرنشان کرد: اکنون همه می‌دانند بستر توسعه اقتصادی و آبادانی ایران امنیت و وحدت ملی است، نعمتی که باید با هوشیاری و بیداری ملت و دولت همچون جان خویشتن از آن نگاهبانی و پاسداری کنیم و از هواداران کوی امنیت و آرامش این مرزو بوم باشیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در خاتمه سخنان خود، غزلی از حافظ شیرازی را برگزید و خاطرنشان کرد:

مراعهدی است با جانان که تا جان در بدن دارم

هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha