• سه‌شنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۳ / ۲۰:۵۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 93101609099
  • خبرنگار : 71404

نقش «چهره‌ها» در تبلیغات بررسی شد

نقش «چهره‌ها» در تبلیغات بررسی شد

هم‌اندیشی بررسی نقش هنرمندان و ورزشکاران در امر تبلیغات، عصر سه‌شنبه با حضور چهره‌هایی همچون مهناز افشار، بهرام رادان و محمدرضا فروتن و همچنین عده‌ای از کارشناسان برگزار شد.

هم‌اندیشی بررسی نقش هنرمندان و ورزشکاران در امر تبلیغات، عصر سه‌شنبه با حضور چهره‌هایی همچون مهناز افشار، بهرام رادان و محمدرضا فروتن و همچنین عده‌ای از کارشناسان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار شد، کارشناسان و هنرمندان به بررسی موانع و مشکلات امکان حضور هنرمندان و ورزشکاران در صحنه‌های تبلیغاتی و همچنین ارائه راهکارهای اجرایی و قانونی پرداختند.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، برزین ضرغامی مدیرکل ارشاد استان تهران، احسان‌الله حجتی مدیرکل تبلیغات معاونت امور مطبوعات و اطلاع‌رسانی، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و شاهین ترکمن رئیس انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران، از جمله شرکت‌کنندگان و سخنرانان این هم‌اندیشی بودند.

جریان کامل این نشست متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha