• جمعه / ۱۲ دی ۱۳۹۳ / ۱۶:۰۲
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93101206299
  • منبع : مطبوعات

نماینده بوسنی در رشته حفظ:

رقابت متسابقین رشته حفظ مسابقات قرآن دانشجویان بسیار سخت و نزدیک است

رقابت متسابقین رشته حفظ مسابقات قرآن دانشجویان بسیار سخت و نزدیک است

نماینده بوسنی در رشته حفظ کل قرآن، رقابت متسابقین بخش حفظ پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان را بسیار نزدیک و سخت دانست، به‌طوری که انتخاب افراد برتر در این بخش بسیار دشوار است.

نماینده بوسنی در رشته حفظ کل قرآن، رقابت متسابقین بخش حفظ پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان را بسیار نزدیک و سخت دانست، به‌طوری که انتخاب افراد برتر در این بخش بسیار دشوار است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سنان الدین تاتارویچ حافظ بوسنیایی و نماینده این کشور در رشته حفظ کل قرآن پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، در گفت‌وگویی با بیان این مطلب گفت: شرکت‌کنندگان در بخش حفظ پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دانشجویان مسلمان از سطح بسیار بالا و آمادگی لازم برخوردار هستند و رقابت حافظان در روز نخست این مسابقات بسیار سخت و نفس‌گیر بود و رقابت نزدیکی با هم داشتند، به گونه‌ای که انتخاب نفرات برتر این مسابقات کار بسیار مشکلی به نظر می‌رسد.

وی که تاکنون سابقه حضور در چندین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از جمله مسابقات سال 2009 در کشور کرواسی، سال 2004 در مصر، سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان سال 2011 میلادی در مشهد مقدس، مسابقات بین‌المللی قرآن سال 2012 در عربستان سعودی، و مسابقات بین‌المللی قرآن سال 2013 در کشور اردن را دارد، پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در تهران را از نظر نظم و سازماندهی و اجرای مسابقات و حضور مسئولان دولتی در مراسم افتتاحیه و استقبال مردم از این مسابقات را برترین و عالی‌ترین مسابقاتی که تاکنون شرکت کرده است، توصیف کرد.

سنان‌الدین تاتارویچ در خصوص نقش و میزان تأثیر این مسابقات در تحقق و تحکیم وحدت اسلامی گفت: از آنجا که قرآن کریم تنها وسیله و اساسی‌ترین و اصلی‌ترین عامل وحدت اسلامی به شمار می‌رود، این گونه مسابقات در سطح منطقه و بین‌المللی تأثیری ژرف بر تحقق وحدت جهان اسلام خواهد داشت.

این حافظ 25 ساله بوسنیایی در پایان گفت: این‌گونه مسابقات در کشورهای اسلامی باید با یک دید کلی و به دور از تعصبات نژادی و مذهبی برگزار شود.

سنان‌الدین تاتارویچ هم‌اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات عرب دانشگاه سارایوو، پایتخت بوسنی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha