• جمعه / ۱۴ آذر ۱۳۹۳ / ۰۱:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93091408329

شروع اردوی تیم امید از 25 آذر در کیش/ امارات، کویت و ترکیه مقصدهای بعدی ملی‌پوشان

شروع اردوی تیم امید از 25 آذر در کیش/ امارات، کویت و ترکیه مقصدهای بعدی ملی‌پوشان

تیم ملی فوتبال امید از 25 آذر در کیش اردو می‌زند و پس از آن با حضور در دو کشور ترکیه، امارات یا کویت، بازی‌های تدارکاتی خواهد داشت.

تیم ملی فوتبال امید از 25 آذر در کیش اردو می‌زند و پس از آن با حضور در دو کشور ترکیه، امارات یا کویت، بازی‌های تدارکاتی خواهد داشت.

حسین اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا از برگزاری یک اردوی داخلی و دو اردوی خارجی تیم ملی فوتبال امید از 25 آذر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه اردوهای تیم فوتبال امید همزمان با اردوهای تیم ملی بزرگسالان برگزار می‌شود، از این رو در مقطعی که تیم بزرگسالان به اردوی آفریقای جنوبی می‌رود، تیم امید هم سه اردو برگزار می‌کند که یکی از آنها در ایران و دو اردوی دیگر خارج از کشور خواهد بود.

** شروع اردوهای تیم امید از 25 آذر در کیش

وی با بیان اینکه اولین اردو در تهران و از 25 آذرماه شروع می‌شود، ادامه داد: اگرچه زلاتکو کرانچار در هر حال به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب نشد اما امیدواریم سرمربی این تیم هرچه زودتر و حداقل تا آغاز برگزاری برنامه‌های بعدی تیم انتخاب شود. اما برنامه‌های تیم امید به قوت خود باقیست و اولین اردوی تیم در تهران خواهد بود؛ پس از آن به دو کشور خارجی سفر می‌کنیم و چند بازی تدارکاتی خواهیم داشت. هنوز زمین تمرینی مناسبی برای برگزاری اردوی داخلی پیدا نکردیم و اگر در تهران به نتیجه‌ای نرسیم، احتمالا اردوی داخلی ما در کیش برگزار می‌شود.

** امارات یا کویت و ترکیه مقصد ملی‌پوشان امید

سرپرست تیم امید از امارات، کویت و ترکیه به عنوان کشورهای مدنظر برای برگزاری اردوی تیم امید خبر داد و به ایسنا گفت: بعد از اردوی تهران عازم یکی از این سه کشور شده و بازی‌های تدارکاتی در آنجا خواهیم داشت؛ قرار است در اتمام اردوی دوم تیم امید بخاطر وقفه نیفتادن در اردوها و اینکه برای خروج دوباره از کشور باید مجوزهای جدید برای بازیکنان بگیریم، تیم امید از همان کشور راهی یکی دیگر از سه کشور فوق شود تا سومین اردو را هم برگزار کنیم. محل برگزاری اردو در ترکیه است و با توجه به فصل سرما، منطقه آنتالیا پیش‌بینی‌ شده است.

**‌ تیم امید به دنبال شبیه‌سازی

وی با بیان اینکه پس از مشخص شدن حریفان تیم امید در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا، مشغول رایزنی برای فراهم شدن حریفان تدارکاتی مشابه هستیم، تصریح کرد: تیم امید حریفانش را در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ریودوژانیرو شناخت و با دیدی بازتر حریفان تدارکاتی را انتخاب می‌کنیم. مشغول مذاکره با تیم‌هایی از کشورهای مختلف شدیم که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

اخوت با تاکید بر اینکه تیم ایران با هدف سرگروهی وارد بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا می‌شود، درباره قرعه ایران خاطرنشان کرد: تیم ایران با تیم‌های عربستان، نپال، فلسطین و افغانستان هم‌گروه شد اما ایران صرفا برای اول شدن در گروه پا به این رقابت‌ها می‌گذارد. بازیکنان امید در اردوی قطر نشان دادند توانایی‌های بالایی دارند و شکست‌های پیش‌از آن صرفا بخاطر شرایط آن مقطع و مسایل حاشیه‌ای بوده است.

** مجوزهای جدید برای خروج بازیکنان امید

سرپرست تیم امید در پاسخ به اینکه آیا مشکل خروج از کشور بازیکنان برای اردوهای پیش‌رو حل شده است، به ایسنا گفت: برای خروج دوباره از کشور باید مجوزهای جدید بگیریم اما حسن همکاری مسوولان مختلف در نیروی انتظامی، سازمان نظام‌وظیفه، دانشگاه‌ها و سایر ارگان‌ها نشان داد که به تیم امید نگاه ملی و همراهانه داشته و می‌خواهند در کمال همکاری در ایجاد بستری مناسب برای آماده‌سازی تیم کشورشان کمک کنند. ما تلاش‌هایمان را می‌کنیم و با توجه به سوابق اردوی پیش، بعید است در این موضوع با مشکل خاصی مواجه شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha