• یکشنبه / ۲ آذر ۱۳۹۳ / ۲۱:۲۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93090201445
  • خبرنگار : 71518

تیموریان: استقلال به تعهداتش عمل نکند جدا می‌شوم

تیموریان: استقلال به تعهداتش عمل نکند جدا می‌شوم

آندرانیک تیموریان می‌گوید اگر تیم استقلال به تعهداتش در قبال این تیم عمل نکند از این تیم جدا می‌شود.

آندرانیک تیموریان می‌گوید اگر تیم استقلال به تعهداتش در قبال این تیم عمل نکند از این تیم جدا می‌شود.

به گزارش ایسنا، آندرانیک تیموریان پس از شکست استقلال برابر پرسپولیس اظهار کرد: ما مستحق باخت نبودیم. بازی را خوب شروع کردیم و در اواخر نیمه اول هم به گل رسیدیم . اما در نیمه دوم روند خوبمان را نتوانستیم تکرار کنیم و روی دو اشتباه گل دریافت کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیر قلعه نویی از شما خواسته بود که تیم‌تان به عقب بکشد گفت: هر مربی برای خودش طرز فکر و تاکتیکی دارد. ما نمی‌خواهیم این شکست را به این مسائل ارتباط دهیم. من واقعا ناراحتم که امروز باختیم. من پیروزی پرسپولیس را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

تیموریان در ادامه درباره مشکلاتش با باشگاه استقلال به ایسنا گفت: مشکلات من با باشگاه استقلال کماکان وجود دارد. باشگاه قول داده تا بازی با ذوب آهن به تعهداتش در قبال من عمل کند. اگر باشگاه تا بازی با ذوب آهن به تعهداتش عمل نکند من علی رغم میل باطنی‌ام تصمیم دیگری می‌گیرم و از استقلال جدا می‌شوم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۲ ۲۱:۵۶

تو رو خدا همين الان برو بيگ زاده رو هم همراهت ببر. اگه قلعه نوعي جرات داشت که امسال بايد اول فصل مدرسه پيرمردها رو تعطيل مي کرد و مثل منصوريان به چهارتا جوون ميدون ميداد نه به شما پول پرست ها

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۲ ۲۲:۰۴

جناب تيموريان شما كه دم از استقلال مي زنيد چراتيشه به ريشه اين تيم ميزنيد.اصل مطلب را بگوييد پول پديده چشماهايتان را گرفته لطفا ديگر از تعصب حرف نزنيد تعصب يعني /منصوريان،فكري، زرينچه،و سلطان تعصب مجيدي ديگر بس است؟

avatar
۱۳۹۳-۰۹-۰۲ ۲۲:۱۷

خير پيش و بسلامت..اميدوارم جدا بشي تا فضا باز بشه واسه جوون هاي با تعصب نه مثه شماها که مقطعي و با سياه بازي فقط خودتونو نشون ميدين!!! بي ثمرترين بازيکن بودي در دربي