• چهارشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۳ / ۰۸:۲۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93082110404
  • خبرنگار : 71460

سرمربی کره : فرصت خیلی خوبی برای انتقام از ایران داریم

سرمربی کره : فرصت خیلی خوبی برای انتقام از ایران داریم

اولی اشتلیکه ابراز امیدواری کرد کره جنوبی بتواند انتقام دو شکست اخیرش برابر ایران را در دیداری دوستانه بگیرد.

اولی اشتلیکه ابراز امیدواری کرد کره جنوبی بتواند انتقام دو شکست اخیرش برابر ایران را در دیداری دوستانه بگیرد.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی سه‌شنبه 27 آبان در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. کره‌ای ها که در دو بازی قبلی خود در انتخابی جام جهانی برزیل برابر ایران شکست خوردند، می‌خواهند با پیروزی در این دیدار دوستانه انتقام دو شکست قبلشان را گرفته باشند.

اولی اشتلیکه، سرمربی آلمانی کره جنوبی پیش از دیدار تیمش برابر ایران گفت: صرف نظر از این که کجا بازی می‌کنیم، خوشحالم که بعد از پنج هفته‌ بار دیگر به میدان می‌رویم. 2 دیدار دوستانه برابر اردن و ایران خواهیم داشت که اهمیت زیادی برای ما دارند. این دو دیدار برای ما آخرین بازی‌هایی است که قبل از شروع جام ملت‌های آسیا برگزار خواهیم کرد و به همین خاطر کسب نتیجه در آن بسیار مهم است، چرا که باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان خواهد شد. امیدوارم هم برابر اردن و هم برابر ایران نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی کره جنوبی درباره نمایش ضعیف این تیم برابر ایران در بازی‌های اخیر گفت: من تاریخ تقابل کره جنوبی و ایران را می‌دانم و این را هم می‌دانم که چه رقابتی بین دو تیم در فوتبال آسیا وجود دارد. بازی دوستانه با ایران فرصت خیلی خوبی برای ما است تا بتوانیم از ایران انتقام بگیریم.

سرمربی کره جنوبی بازیکنان جوانی را برای اردوی این تیم دعوت کرده است. در کنار بازیکنان جوان حضور پارک چو یونگ و یانگ سونگ ریونگ برای خبرنگاران کره‌ای کمی عجیب بود، چرا که این دو بازیکن در جام جهانی نمایش بسیار ضعیفی داشتند که باعث حذف کره در همان دور نخست شد.

اشتلیکه در پایان گفت: می‌دانم که روزهای خیلی سختی در کره دارم، ولی من آدمی هستم که به همه چیز مثبت فکر می‌کند. حضور بازیکنان که در جام جهانی نمایش خوبی نداشتند نیز یکی از همین دلایل است تا بتوانیم فرصت دوباره‌ای به آنها بدهیم تا بار دیگر توانایی‌شان را به نمایش بگذارند.

دیدار ایران و کره جنوبی ساعت 16:25 سه‌شنبه 27 آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha