• یکشنبه / ۱۸ آبان ۱۳۹۳ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 93081808452

سرپرست تکواندوی دانشگاه آزاد: خدابخشی و نصر خواسته‌های نامعقول داشتند

سرپرست تکواندوی دانشگاه آزاد: خدابخشی و نصر خواسته‌های نامعقول داشتند

سرپرست تیم تکواندوی دانشگاه آزاد با تایید این که خدابخشی و نصر در هفته‌ اول لیگ برتر برای آنها مبارزه نخواهند کرد، گفت: آنها خواسته‌های نامعقولی داشتند!

سرپرست تیم تکواندوی دانشگاه آزاد با تایید این که خدابخشی و نصر در هفته‌ اول لیگ برتر برای آنها مبارزه نخواهند کرد، گفت: آنها خواسته‌های نامعقولی داشتند!

رضا ایمان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار کرد: در این مدت مذاکراتی را با مهدی خدابخشی و علیرضا نصر آزادانی داشتیم، اما متاسفانه به توافق نرسیدیم و این دوستان هم اعلام آمادگی نکردند تا در تیم ما باشند.

وی در مورد دلایل عدم توافق با این دو ملی‌پوش افزود: آنها پیشنهاداتی به باشگاه دادند که موافق آنها نیستم. اصولا پیشنهاد را باشگاه می‌دهد و نه بازیکن. بازیکن باید تابع نظرات باشگاه باشد.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد با اشاره به این که این دو ملی‌پوش پیشنهادات نامعقولی به باشگاه داشتند، گفت: یک بخش از این پیشنهادات به بحث مالی باز می‌گردد که به خاطر کم شدن بودجه باشگاه امکان برآورده کردن نظر آنها نبود.

در بخش دیگری هم آنها خواسته بودند که در تعددی از بازی‌های لیگ شرکت کنند و در همه بازی‌ها حاضر نباشند.

وی ادامه داد: تمام بازی‌های یک فصل یک بازیکن 12 مبارزه می‌شود که معقول نیست یک بازیکن بخواهد در چند مبارزه هم شرکت نکنند.

ایمان زاده در مورد مبلغ پیشنهادی باشگاه به این دو ملی‌پوش افزود: مبلغی که این دو ملی‌پوش پیشنهاد داده بودند خیلی بالا بود و باشگاه با این شرایط بودجه ای نمی توانست مبلغ آنها را پرداخت کند.

ما مبلغ دیگری را پیشنهاد داده‌ایم و قرار است این دو ملی‌پوش در مورد این پیشنهاد فکر کنند و این هفته‌ نظر خود را اعلام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر این دو ملی‌پوش با این تیم به توافق نرسند می‌توانند این فصل را در تیم دیگری مبارزه کنند؟ گفت: آنها یک سال دیگر با ما قرارداد دارند و برای رفتن به تیم دیگر، باید رضایت نامه بگیرند. بحث صدور رضایت نامه هم به باشگاه باز می‌گردد.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha