• سه‌شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۳ / ۱۸:۴۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93072916886
  • خبرنگار : 71506

پاسخ فدراسیون فوتبال به صداوسیما

پاسخ فدراسیون فوتبال به صداوسیما

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: در موضوع حق پخش رقابتهای لیگ برتر فوتبال سازمان صداوسیما هیچ‌گونه همکاری را انجام نداد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: در موضوع حق پخش رقابتهای لیگ برتر فوتبال سازمان صداوسیما هیچ‌گونه همکاری را انجام نداد.

امیر حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص ممانعت فدراسیون فوتبال از ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌ها برای پوشش بازی های لیگ برتر در هفته دوازدهم و در پاسخ به اظهارات مدیر روابط عمومی صداوسیما اظهار کرد: در ابتدا اجازه می خواهم از عموم علاقه مندان به فوتبال در سراسر کشور عذرخواهی کنم. در ادامه یادآور می‌شوم در مسیر توافق و احقاق حقوق باشگاه های فوتبال، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و تمامی باشگاه ها نهایت همکاری و تعامل را با صداوسیما به کار گرفتند اما از آنجا که شاهد هیچ‌گونه همکاری از سوی سازمان صدا و سیما در این‌باره نبودیم درنهایت مجبور به انجام این کار شدیم.

مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال افزود: براساس مقتضیات و منافع باشگاه‌های لیگ برتر و همچنین الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در احقاق حقوق باشگاه‌ها سعی در حل این مشکل براساس همکاری دوجانبه بودیم. کمااینکه فدراسیون فوتبال برای حل این مشکل در نامه ها و مکاتبات متعدد با صداوسیما خواستار عقد قرارداد برای پخش بازی‌های لیگ برتر شد اما تاکنون با توجه به نزدیک شدن به نیم فصل این رقابت‌ها سازمان صدا و سیما هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداد و ما در نهایت مجبور به ممانعت از ورود دوربین‌های صدا و سیما به ورزشگاه‌ها شدیم.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت پایدار فوتبال وظیفه فدراسیون و سازمان لیگ است، گفت: ما مجبور هستیم که به توسعه فوتبال در کشور کمک کنیم و باید حق فوتبال و باشگاه‌ها را بگیریم. در پایان مجددا از تمامی علاقه مندان به فوتبال در سراسر کشور که نتوانستند بازی های لیگ را از صفحه تلویزیون تماشا کنند عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۲۹ ۲۳:۵۷

اين فوتبال هم ديدن داره ؟ اگر ديدن داشت که ورزشگاه بايد پر ميشد. مردم رو جيگر فرض نکنيد لطفا بازي ليگ هاي خارجي رو حذف نکنيد ليگ ايران مال خودتون

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۰۷:۵۰

صدا و سيما اگر براي اين فوتبال پول بده خيلي .....

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۰۸:۴۶

به نظرم فدراسيون فوتبال درسترين کار را انجام داد وقتي صدا و سيما درآمد ناشي از پخش آگهي بازرگاني در حين و بين وپيش و پس از مسابقات را از دست بدهد آنوقت مي فهمد

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۰:۱۳

درود بر کفاشيان و فدراسيون فوتبال ...