• چهارشنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93073017167
  • خبرنگار : 71469

پس از پخش نشدن هفته دوازدهم لیگ برتر از تلویزیون

خلیلیان: یک سریال درجه سه برای سیما چقدر هزینه دارد؟/ تصمیم فدراسیون منطقی و به موقع بود

خلیلیان: یک سریال درجه سه برای سیما چقدر هزینه دارد؟/ تصمیم فدراسیون منطقی و به موقع بود

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می‌گوید اگر در تصمیم فدراسیون مبنی بر جلوگیری از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها خدشه‌ یا قصوری وجود داشت، شورای تامین حتما با آن مخالفت می‌کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان می‌گوید اگر در تصمیم فدراسیون مبنی بر جلوگیری از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها خدشه‌ یا قصوری وجود داشت، شورای تامین حتما با آن مخالفت می‌کرد.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پخش نشدن بازی‌های هفته‌ دوازدهم لیگ برتر به دلیل عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی اظهار کرد: یک سری حق و حقوق است که باید محترم شمرده شود و همان گونه که صداوسیما بابت یک تبلیغ در تلویزیون هزینه دریافت می‌کند، به همین ترتیب باید حق و حقوق مربوط به پخش تلویزیونی را به فوتبال بپردازد.

خلیلیان با طرح این پرسش که ساخت یک سریال درجه سه برای سیما چقدر هزینه دارد، گفت: همان گونه که صداوسیما هزینه مربوط به چنین پروژه‌هایی را می‌پردازد باید حق‌ و حقوق مربوط به فوتبال را نیز پرداخت کند.

وی ادامه داد: سالیان سال است که جامعه ورزش کشور این استدعا را از صداوسیما دارند که حق پخش تلویزیونی را به فوتبال پرداخت کنند و ما فکر می‌کردیم که این رسانه یار دوازدهم فوتبال است. بنابراین باید در مسائل مالی هم به این مساله توجه کند. اگر هم صداوسیما در این زمینه مشکلی دارد خودش باید مشکلش را حل کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان این که باید به فدراسیون و تصمیمش در این زمینه احترام گذاشت، گفت: یک سال است که به صداوسیما می‌گوییم که حق فوتبال را پرداخت کنند اما آنها حتی در این زمینه پای مذاکره هم نمی‌آیند.

خلیلیان با اشاره به این که بیشترین پول دریافت شده از جام‌جهانی مربوط به حق پخش بود، اظهار کرد: زمانی که چنین هزینه‌ای از حق پخش فوتبال به جامعه فوتبال تزریق می‌شود، صداوسیما باید به این مساله توجه کند. بنابراین به نظر من تصمیم فدراسیون منطقی، به موقع و به جا بود.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۱۲:۴۳

ببينيد همين مورد دستور اکيد مقامات محلي خراسان براي پخش بازي امروزيعني چه؟ واقعا حرف خوبي نيست اتفاقا حل عاقلانه وقانون مند اين مشکل حق پخش ميتواند نشاني از تفکرات دلسوزانه وخردمندانه مسئولين کشور باشد . در غير اين صورت بنده عامي فکر ميکنم حتما در فوتبال خبري هست و يا مبالغ قابل توجهي پول رد وبدل ميشود که آقايان اينگونه به جان هم افتاده اند.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۳۰ ۲۰:۵۶

من پرسپوليسي هستم براي همين خيلي از خليليان که الحق مدير خوبي است و از تيمش خوب و به موقع دفاع ميکنه خوشم نمياد ولي اينجا در خصوص حق پخش کاملا درست گفت