• سه‌شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93072916707
  • خبرنگار : 71518

استیلی: تاج تذکر داده مشکل مالکیتیمان هر چه زودتر حل شود/ حق پخش حق فوتبال است

استیلی: تاج تذکر داده مشکل مالکیتیمان هر چه زودتر حل شود/ حق پخش حق فوتبال است

سرمربی تیم راه‌آهن می‌گوید مهدی تاج درباره حل مشکلات مالکیتی این باشگاه تذکر داده است.

سرمربی تیم راه‌آهن می‌گوید مهدی تاج درباره حل مشکلات مالکیتی این باشگاه تذکر داده است.

به گزارش ایسنا، حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان، اظهار کرد: ما فردا بازی سختی را پیش‌رو داریم، زیرا سپاهان در بازی فردای خودش در جام حذفی شکست خورده و با انگیزه مضافی مقابل ما قرار خواهد گرفت.

وی افزود: سپاهان تیم سازمان یافته‌ای از نظر مدیریت، بازیکنان و کادر فنی است و این نشان می‌دهد که ما فردا مقابل یک تیم قدرتمند بازی کنیم.

استیلی درباره محرومان و مصدومان دیدار فردا نیز گفت: ما در بازی فردا کوهنورد، آبشک، ایران نژاد و شیث رضایی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم. غلامی هم عصر دیروز دچار یک سرماخوردگی کوچک شد که فردا وضعیتش مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما در جام حذفی بازیَ‌هایمان را بردیم اما در لیگ نتایجمان نوسان داشت. این نوسان هم به خاطر نبود تعداد مدافع در تیم‌مان بود. خدا را شاکریم که ابراهیم کریمی، نور محمدی به تیم‌مان برگشته اند و می‌توانند به ما کمک کنند. ما فردا به دنبال یک بازی خوب هستیم و می‌خواهیم در آخر بازی با کسب سه امتیا‌ز زمین را ترک کنیم. بعد از این بازی هم به فاصله چهار روز باید خودمان را آماده کنیم و در جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار بگیریم.

استیلی به مشکل مالکیت باشگاه راه‌آهن اشاره کرد و گفت: متاسفانه هنوز مشکلمان حل نشده است و این موضوع به ما ضربه وارد می‌کند. البته آقای تاج هم به ما تذکر داده‌اند که مشکل مالکیتمان باید هر چه زودتر حل شود و قرار است نامه‌ای به باشگاه ارسال کنند و کتبا آن را اعلام کنند، زیرا مسئولان AFC قرار است برای بازدید به ایران بیایند و اگر ما مشکل داشته باشیم امکان تعلیق تیممان وجود دارد.

وی ادامه داد: سه ماه قبل قرار بود این مشکل دو الی سه هفته‌ حل شود، ولی حال سه ماه گذشته و هنوز حل نشده است. از دادستانی می‌خواهم هر چه سریع‌تر این مشکل را حل کند تا به فوتبال ضربه‌ای وارد نشود.

سرمربی راه‌آهن درباره حق پخش تلویزیونی نیز، گفت: این حق فوتبال است که باید پرداخت شود. وقتی پول حق پخش پرداخت نمی‌شود فشار زیادی به باشگاه‌های خصوصی وارد می‌شود. اکثر باشگاه‌های دنیا حدود 70 درصد از درآمدشان را از این راه کسب می‌کنند. من هم امیدوارم که مجلس شورای اسلامی به این قضیه ورود کند و با تصویب مصوبه‌ای حق فوتبال را بدهند.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha