• دوشنبه / ۷ مهر ۱۳۹۳ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 93070704321

خروج سهامداران از بانکها و موسسات اعتباری

خروج سهامداران از بانکها و موسسات اعتباری

در معاملات امروز بورس تهران، روند بی رمق و محتاطانه شاخص ادامه پیدا کرد و زمینه خروج سهامداران از بانکها و موسسات اعتباری فراهم شد.

در معاملات امروز بورس تهران، روند بی رمق و محتاطانه شاخص ادامه پیدا کرد و زمینه خروج سهامداران از بانکها و موسسات اعتباری فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در معاملات سومین روز هفته، قیمت سهام شرکتها رشد بی رمق و محتاطانه ای را تجربه کرد و دماسنج بازار سرمایه تنها با رشد 31 واحدی مواجه شد.

به این ترتیب در معاملات امروز شرکتهای بورسی افزایش ناچیزی را تجربه کرده و اغلب با افت قیمتها مواجه شدند به طوری که شرکتهای چادرملو، مخابرات، گل گهر، توسعه معادن و فلزات و بانک ملت از شرکتهایی بودند که اسباب رشد شاخص را فراهم کردند.اما در مقابل شرکتهایی همچون بانک پاسارگاد،سرمایه گذاری غدیر،فولاد،سرمایه گذاری امید،سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و بانک صادرات با افت خود مانع از رشد بیشتر شاخص شدند.

همچنین در بازار امروز سهامداران به صورت گسترده از بانکها و موسسات اعتباری خارج شده و نسبت به فروش سهام خود در شرکتهای این گرو اقدام کردند؛خودرو،فلزات اساسی و مخابرات از دیگر صنایعی بود که با خروج سهامدار مواجه شد.

به این ترتیب در بازار امروز بانکها، شرکتهای چند رشته ای صنعتی، فلزات اساسی و خودرو از صنایع منفی بورس بودند و در مقابل صنعت استخراج کانه های فلزی و مخابرات با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص مواجه شدند.

در بازار بی رمق امروز بهترین تقاضای خرید به شرکتهای پارس الکتریک،رادیاتور ایران و آذرآب اختصاص یافت و کاغذ سازی کاوه،پارس پامچال و صنعتی آما بیشترین تقاضای فروش را از آن خود کردند.

در مجموع در بازار امروز 320 میلیون سهم به ارزش 82 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه در همان سطح 322 هزار میلیارد تومان باقی ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۷ ۱۴:۴۷

بورس را تعطيل کنيد لطفا

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۰۹:۳۷

پول با شدت تمام داره وارد بازار بورس ميشه. کل بازار داره حر کت مي‌کنه. پکرمان چافست کگاز لابسا و توشه داروها ثشاهد ايها در منفي فرصت خريد هستن ..