• یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93070603613
  • خبرنگار : 71357

سیاسی:هنوز می‌گویم پرسپولیس قهرمان می‌شود/ کم کردن فاصله با استقلال مهم‌تر از صدرنشینی است

سیاسی:هنوز می‌گویم پرسپولیس قهرمان می‌شود/ کم کردن فاصله با استقلال مهم‌تر از صدرنشینی است

حمیدرضا سیاسی همچنان معتقد است پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود.

حمیدرضا سیاسی همچنان معتقد است پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین شرایط این تیم و ارزیابی‌اش از عملکرد درخشان در هفته‌های اخیر اظهار کرد: قبل از این که درخشان بیاید با استقلال 10 امتیاز فاصله داشتیم اما این فاصله الان فقط به سه امتیا‌ز رسیده است. این موضوع برای من مهم‌تر از رسیدن به صدر جدول است؛ چرا که رقیب سنتی ما داشت هر روز فاصله‌اش را با ما بیشتر می‌کرد و ما را از کورس بیرون می‌انداخت.

او ادامه داد: من بنا به اعتقاد خودم و با هماهنگی هیات مدیره این تغییر را در کادر فنی انجام دادم و اگر به مثبت بودن تغییرات ایمان نداشتیم اصلا این کار را انجام نمی‌دادیم.

سیاسی درباره این که اوایل فصل در گفت‌وگویی با ایسنا مدعی شده بود پرسپولیس در این فصل قهرمان می‌شود، گفت: هنوز هم می‌گویم که ما قهرمان می‌شویم. در آن زمان اراده کرده بودم که همه چیز برای قهرمانی تیم فراهم شود و الان سعی می‌کنیم با ایجاد فضای آرام در باشگاه تیم را به سمت قهرمانی سوق دهیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره جذب بازیکنان جدید برای تیم طبق خواسته درخشان گفت: از دو، سه هفته‌ پیش شناسایی بازیکنان جدید را آغاز ‌کرده‌ایم. امسال بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمده‌اند و الان نمی‌توان در ایران بازیکن خوبی پیدا کرد که در تیمی مشغول به بازی نباشد. ما خیلی زرنگ باشیم پولادی و ماهینی را حفظ می‌کنیم. در عین حال شرایط را بررسی ‌کرده‌ایم و می‌خواهیم دو، سه بازیکن درجه یک خارجی را جذب کنیم.

او همچنین با اشاره به این که مشکلات اسپانسر در جلسه روز دوشنبه هیات مدیره مطرح و برطرف می‌شود، به ایسنا گفت: قصد داشتیم در جلسه فردا بحث درباره انتخاب مدیرعامل جدید را انجام دهیم اما دو نفر از اعضای هیات مدیره در نشست فردا (دوشنبه) حضور ندارند. بنابراین منتظر می‌مانیم تا در جلسات بعدی این بحث مطرح شود. ضمن این که طبق مذاکراتی که داشته‌ایم قرار است فردا آخرین مسائل مربوط به اسپانسر هم رفع شود تا از این نظر مشکلی وجود نداشته باشد.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۶ ۱۴:۰۵

اگر به ادعا باشد خب صداي من هم از بنان و تاج اصفهاني بهتر است.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۶ ۱۴:۵۰

مي بينيم آخر فصل کي قهرمان ميشه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۶ ۱۵:۲۵

اقاي سياسي شما ملت را اينقدر ساده فرض كرده ايد!!! عالم و ادم مي دانند كه پرسپوليس 3 تا بازي راحت داشت و استقلال 3 تا بازي سخت . همه مي دانستند كه تو اين 3 بازي اختلاف ها خيلي كم مي شه. زمان دايي هم برعكس بود بازيهاي استقلال ساده بود ومال پرسپوليس سخت. شما عمداً قبل از اين بازيها دايي را بركنار كرديد تا خرابش كنيد. برام جالبه كه اين قدر در مورد فوتبال نسنجيده وتابلو صحبت مي كنيد. خدا جاي حق نشسته آقاي سياسي.بازيهاي سخت شما را هم خواهيم ديد.البته يك شانسي كه شما داريد اين است كه بازيهاي آسان زيادي داريد وپيام هم به پرسپوليس اضافه مي شود. ماشااله داورها هم كه به شما خيلي لطف دارند.

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۶ ۱۷:۱۳

منم ميگم پرسپوليس قهرمان ميشه بالاخره وزارت ورزش پشت اين تيم هستش داورا هم که مهربون شدن شدييييييييييد مگه تيم ديگه اي جرات داره قهرمان بشه؟!!

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۶ ۱۷:۲۳

ب کمک داوران عزيز وزحمتکش من هم ميگم قهرمان مي شين ناراحت نباش بيزيلياردر......

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۶ ۲۰:۵۳

ايشالا خدا از دهنت بشنوه

avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۷ ۰۳:۲۳

قهرماني را نميدونم ولي چيزي که مسلم هست اينه که پرسپوليس به آرامش رسيده، ديگه دعواهاي مربي و بازيکن با داور و بقيه مسايل حاشيه اي وجود نداره و مجموعه تيم متمرکز کارشون هستند. اميدوارم تيم با تلاش بچه ها اول بشه.