• یکشنبه / ۶ مهر ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93070603380
  • خبرنگار : 71518

رضاییان: مکوندی از ابتدا هم نباید برکنار می‌شد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید مدیران قبلی نباید مکوندی را برکنار می‌کردند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید مدیران قبلی نباید مکوندی را برکنار می‌کردند.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب بهروز مکوندی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: پس از کناره‌گیری باقری‌نیا درصدد انتخاب مربی جدید برآمدیم. با بررسی‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که بهروز مکوندی بهترین گزینه برای هدایت تیم است.

وی افزود: او فصل گذشته سرمربی نفت بود و شناخت کافی از شرایط تیم دارد. با توجه به این که 50 درصد بازیکنان حال حاضر، در تیم فصل گذشته هم حضور داشتند رابطه خوبی میان مکوندی و بازیکنان برقرار است.

مکوندی از محبوبیت خاصی نزد هواداران بهره می‌برد و با توجه به توانایی‌های فنی که دارد می‌تواند تیم ما را از بحران خارج کند.

رضاییان ادامه داد: اعتقادم بر این است نباید به تیم برنده دست زد. نفت با مکوندی فصل گذشته نتایج خوبی را کسب کرد و توانست به لیگ برتر صعود کند. نمی‌دانم مدیران قبلی چرا کادر فنی را تغییر دادند. حتما دلایل خاص خود را دارند اما معتقدم اگر مکوندی از همان ابتدای فصل هدایت تیم را بر عهده داشت، نتایج بهتری می‌گرفتیم.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در ادامه به مشکلات مالی این باشگاه اشاره کرد و گفت: همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند. ما هم مشکلات مالی فراوانی داریم. البته در هفته جاری جلساتی را با چند اسپانسر داریم که اگر با آنها به توافق برسیم مشکلاتمان تا نیم‌فصل حل خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاءالله مشکلات حل می‌شود و نتایج بهتری می‌گیریم. به هواداران قول می‌دهم همه تلاشم را انجام دهم تا تیم در لیگ برتر بماند. در نتیجه‌گیری ما مسائل مالی و روحی تاثیرگذار است. تلاش می‌کنم مشکلات را حل کنم تا تیم نتیجه بگیرد. با حضور مکوندی می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha