• چهارشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۳ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93070201530
  • خبرنگار : 71468

زارع: تا دو روز آینده وضعیت بهادر مشخص می‌شود/ بدشانسی گریبانگیر کیانوش شد

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری می‌گوید تا دو روز آینده به جمع‌بندی کلی می‌رسیم که بهادر می‌تواند در بازی‌های آسیایی وزنه بزند یا خیر.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری می‌گوید تا دو روز آینده به جمع‌بندی کلی می‌رسیم که بهادر می‌تواند در بازی‌های آسیایی وزنه بزند یا خیر.

به گزارش ایسنا، بهمن زارع درباره آخرین وضعیت بهادر مولایی برای حضور در رقابت‌های دسته فوق سنگین بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار کرد: پس از این که مولایی در رکوردگیری دچار آسیب شد با توجه به نظر پزشکان و جلسات فیزیوتراپی که پشت سر گذاشت 20 روز فرصت داشت تا بهبود پیدا کند. او را با خود به اینچئون آوردیم تا شاید بتواند وزنه بزند اما برای ما سلامتی ورزشکار در اولویت قرار دارد و در مورد این که روز جمعه می‌تواند وزنه بزند یا خیر باید نظر پزشکان را در این دو روز باقی مانده جویا شویم.

وی افزود: او در حال حاضر در تمرین‌ها به کیلوهای نرمالی رسیده اما این کیلوها در حدی نیست که بخواهیم فشار زیادی به او بیاوریم و باید صبر کنیم تا به یک جمع‌بندی کلی برسیم. همچنین او باید از لحاظ روحی روانی نیز آمادگی حضور در یک رقابت را داشته باشد.

زارع درباره وضعیت بهداد سلیمی نیز گفت: بهداد در اینچئون چند جلسه تمرین را پشت سر گذاشت و از لحاظ روحی و روانی و جسمانی در وضعیت خوبی به سر می‌برد. همه منتظر هستند تا بهداد رکورد بزند اما ابتدا باید مدال طلای او قطعی شود و اگر در جدول فرصت وجود داشت و بدن بهداد نیز در روز مسابقه خوب بود، رکورد نیز ثبت خواهد کرد.

زارع در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود برای کیانوش وزنه‌ 210 کیلوگرم انتخاب می‌شد، گفت: وقتی مسابقه به پایان می‌رسد و جدول رقابت مشخص می‌شود، این حرف‌ها زیاد گفته می‌شود که اگر فلان وزنه انتخاب می‌شد، وزنه بردار می‌توانست نتیجه بگیرد اما در شرایط مسابقه با توجه به کیلوهایی که رقبا انتخاب می‌کنند وزنه انتخاب می‌شود. البته این را هم بگویم که از دست رفتن مدال طلا توسط کیانوش یک اتفاق نادر در وزنه‌برداری بود زیرا هیچ کس فکر نمی‌کرد که وزنه‌بردار چینی بتواند این مقدار وزنه را بزند. حتی تیم‌های دیگر نیز در پشت صحنه به کیانوش بابت مدال طلایش تبریک گفتند و فکر می‌کنم بدشانسی گریبانگیر ما شد و وزنه‌ای که وزنه‌بردار چینی بلند کرد مدال طلای ما را به نقره و مدال برنز ما را به تبدیل به مقام چهارمی کرد.

زارع درباره شرایط روحی رستمی نیز بیان کرد: ناراحتی او بحق است و باید مدال طلا می‌گرفت اما هیچ چیز از ارزش‌های کیانوش کم نشده است. همچنین این موضوع در مورد رسول تقیان نیز صادق است. با این حال مهم این است که بچه‌های ما نهایت تلاش خود را کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha