• سه‌شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93070100357
  • خبرنگار : 71277

والیبال در انتظار نوآوری‌

والیبال در انتظار نوآوری‌

رئیس فدراسیون جهانی والیبال با به پایان رسیدن مسابقات قهرمانی جهان، این دوره از بازی‌ها را موفقیت‌آمیز خواند و از موفقیت‌های بیشتر والیبال در بازی‌های المپیک 2016 سخن گفت.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال با به پایان رسیدن مسابقات قهرمانی جهان، این دوره از بازی‌ها را موفقیت‌آمیز خواند و از موفقیت‌های بیشتر والیبال در بازی‌های المپیک 2016 سخن گفت.

به گزارش ایسنا، آریا گراسا معتقد است که والیبال بعد از موفقیت بزرگ در بازی‌های قهرمانی جهان می‌تواند برجسته‌ترین رشته ورزشی در بازی‌های المپیک 2016 باشد.

در این دوره از بازی‌ها لهستان بعد از 40 سال قهرمان جهان شد و این اولین بار از سال 1966 بود که قهرمانی به میزبان می‌رسید. در طول سه هفته‌ برگزاری بازی‌ها 550 هزار بلیت فروخته شد که رکوردی در FIVB به شمار می‌رود.

گراسا اعلام کرد که والیبال در بهترین شرایط خود در بازی‌های المپیک ریو ظاهر خواهد شد و عشق مردم برزیل نسبت به والیبال کمک می‌کند تا این رشته ورزشی یکی از محبوب‌ترین رشته‌ها در بازی‌های المپیک 2016 شود.

او در ادامه افزود: بازی‌های قهرمانی جهان مسابقاتی به یاد ماندنی و تاریخی در دنیای والیبال بود. تماشاگران لهستانی همراه با ورزشکاران، ستارگان این دوره از بازی‌ها بودند و همه با هم نشان دادند که ورزش می‌تواند سرگرم کننده باشد. والیبال در حال حاضر در بهترین حالت خود به سر می‌برد و معتقدم که می‌تواند برجسته‌ترین رشته در بازی‌های المپیک 2016 شود، زیرا در خون برزیلی‌ها وجود دارد.

برزیل یکی از موفق‌ترین کشورها در والیبال است. مردان والیبالیست برزیل در سال 1992 مدال المپیک بارسلونا و در سال 2004 مدال المپیک آتن را از آن خود کردند و زنان والیبالیست این کشور نیز در بازی‌های 2008 و 2012 مقام آوردند.

گراسا در ادامه گفت: تا المپیک 2016 تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نوآوری‌هایی در والیبال ایجاد کنیم. در حال حاضر تکنولوژی‌هایی را به دنیای والیبال وارد کردیم؛ از جمله استفاده از صفحه‌های LED که برای دادن پیام‌های سرگرم کننده و تبلیغات. نوآوری‌های دیگری نیز در ماه‌های آینده لحاظ خواهد شد. اکنون می‌خواهم از میزبانان لهستانی تشکر کنم که این مسابقات به یاد ماندنی را برگزار کردند.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha