• سه‌شنبه / ۱ مهر ۱۳۹۳ / ۰۸:۱۴
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 93070100089
  • خبرنگار : 71368

آغاز ترافیک اول مهر پایتخت، نیم ساعت زودتر از پیش‌بینی‌ها

آغاز ترافیک اول مهر پایتخت، نیم ساعت زودتر از پیش‌بینی‌ها

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: ترافیک اول مهرماه پایتخت از ساعت 6:15 آغاز شد.

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: ترافیک اول مهرماه پایتخت از ساعت 6:15 آغاز شد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ تیمور حسینی صبح امروز با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه ترافیک اول مهرماه امسال زودتر از پیش بینی‌های انجام شده آغاز شد، گفت: هر ساله بر اساس تجربه و آمارها ترافیک اول مهر حدود ساعت 6:45 آغاز می‌شد اما امروز ترافیک از ساعت 6:15 آغاز شد.

وی با بیان اینکه ترافیک سنگینی در معابر بزرگراهی شاهد هستیم، گفت: بیشتر حجم ترافیک به دلیل بی انضباطی در رفت و آمد است و بر همین اساس به رانندگان توصیه می‌شود در بین خطوط حرکت کرده و از توقف بیجا و گردش‌های بی مورد خودداری کنند.

حسینی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌ها پیش بینی کرده بودیم که ترافیک اول مهر امسال سنگین تر باشد، گفت: خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

براساس گزارش ایسنا، یک میلیون دانش‌آموز و بیش از 900 هزار دانشجو در مدارس و دانشگاه‌های پایتخت تحصیل می‌کنند.

همچنین براساس هماهنگی‌های انجام شده ، کلیه دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند با استفاده از کارت بلیط و تخفیف 50 درصدی از مترو و اتوبوس استفاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۷-۰۱ ۰۸:۴۹

براي بهبود وضع کشور 1- افزايش قيمت بنزين و گازوئيل که مانع از قاچاق هم ميشه 2- افزايش قيمت نان و نظارت بر نانوايي ها براي رعايت کردن بهداشت 3- افزايش 3 تا 5 برابري جرائم رانندگي در سرعت غير مجاز توقف دوبل و ورود ممنوع و عبور از چراغ قرمز و ناخوانا بودن يا کثيف بودن پلاک و صبحت کردن با تلفن همراه و کشيدن سيگار در حين رانندگي 4- افزايش 3 برابري قيمت اب در شهرهاي بزرگ و کم اب مثل تهران اصفهان مشهد کرمان اروميه قم شيراز و ...