• شنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93062917187

سجادی: فدراسیون کار خاصی برای تیم امید انجام نداده است/ به نتایج خوب ورزشکاران امیدواریم

سجادی: فدراسیون کار خاصی برای تیم امید انجام نداده است/ به نتایج خوب ورزشکاران امیدواریم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: باید تجدید نظری اساسی در برنامه‌ریزی‌های تیم ملی امید صورت بگیرد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: باید تجدید نظری اساسی در برنامه‌ریزی‌های تیم ملی امید صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به اینچئون، نصرالله سجادی در جمع خبرنگاران در مورد نتایج ضعیف تیم ملی امید و در پاسخ به این سوال که آیا از این نتایج نگران است، گفت: از نتیجه‌ای که به دست آمده ناراحت هستیم و باید فدراسیون فوتبال فکری به حال این تیم امید کند. آنها باید تجدید نظر اساسی در برنامه‌های این تیم کنند، چون این تیم خودش را برای حضور در المپیک آماده خواهد کرد. این نتایج هشداری خیلی قوی برای تیم امید بود.

وی در مورد مبالغ اعلام شده برای پاداش‌ها به مدال آوران بازی‌های آسیایی ، افزود: طبق آیین‌نامه‌ای که وجود دارد مبالغ را پرداخت خواهیم کرد که این جوایز بلافاصله بعد از پایان بازی‌های پاراآسیایی در مراسمی پرداخت می‌شود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد این که فکر می‌کند کاروان ایران در اینچئون چند مدال طلا کسب کند و چه جایگاهی را به دست آورد، گفت: اهل پیش‌بینی نیستم، ولی با شناختی که از ورزشکاران دارم فکر می‌کنم عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشم. امیدوارم و اعتماد دارم که آنها خوب ظاهر می‌شوند.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا پاداش مدال آوران بازی‌های آسیایی با مدال آوران پاراآسیایی برابر خواهد بود، گفت: پاداش آنها نیز طبق آیین‌نامه موجود پرداخت می‌شود که آقای خسروی وفا به ورزشکارانشان اعلام کرده است. این مسائل چیزهایی است که سال‌های قبل مورد توافق قرار گرفته و برابر آیین‌نامه به آن ورزشکاران هم تعلق خواهد گرفت. البته پیچیدگی آن زیاد است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بحث تجدید نظر در برنامه‌های تیم ملی امید ممکن است به برکناری وینگادا از کادر فنی این تیم منجر شود؟ گفت: همه این مسائل قابل بررسی است، اما آن چیزی که گفتم مربوط به تجدید نظر اساسی در مورد برنامه‌ریزی‌ها برای تیم بود و نه کادر فنی. در واقع فدراسیون فوتبال برای این تیم کار خاصی انجام نداده است و باید در برنامه‌هایش تجدید نظر کند.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد فدراسیون‌ها در بازی‌های آسیایی اینچئون مورد بررسی قرار خواهد گرفت ؟ گفت: طی شش ماه گذشته چهار جلسه فنی را با هر یک از فدراسیون‌های اعزامی برگزار کردیم که در این جلسات تمام موارد مورد ارزیابی قرار گرفت و قول‌هایی که آنها داده‌اند صورت جلسه شده است. بعد از بازگشت از بازی‌ها بر اساس قول هایی که داده بودند بررسی‌ها و ارزیابیمان را انجام می‌دهیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این که سرمربیان تیمها نسبت به پاداش‌های پرداخت شده مربوط به بازی‌های آسیایی گوانگجو اعتراض داشتند و آیا این مبالغ در پاداش‌های پرداختی در اینچئون تغییر می‌کند؟ گفت: این مورد هم طبق آیین‌نامه پرداخت می‌شود و تا آنجایی که من در جریان هستم سرمربیان نسبت به این مساله ناراضی هم نبودند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا وزیر در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند یا خیر؟ گفت: من نماینده وزیر ورزش و جوانان هستم و در این بازی‌ها حضور یافته‌ام.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha