• دوشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93062414191
  • خبرنگار : 71460

فان‌خال: فصل برای ما از این هفته شروع شد

فان‌خال: فصل برای ما از این هفته شروع شد

سرمربی منچستر‌یونایتد عنوان کرد فصل جدید لیگ برتر برای آنها از این هفته با پیروزی برابر کوئینزپارک رنجرز آغاز شده است.

سرمربی منچستر‌یونایتد عنوان کرد فصل جدید لیگ برتر برای آنها از این هفته با پیروزی برابر کوئینزپارک رنجرز آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، منچستر‌یونایتد در هفته چهارم لیگ برتر برای اولین بار طعم پیروزی را چشید و موفق شد با چهار گل کوئینزپارک رنجرز را شکست دهد تا لوئیس فان خال برای اولین بار طعم پیروزی را همراه تیم جدیدش بچشد.

لوئیس فان‌خال پس از پیروزی تیمش برابر کوئینزپارک رنجرز در نشست خبری خود گفت: قبل از این بازی به بازیکنانم گفتم که بازی‌های قبل را فراموش کنید و فصل برای ما از این بازی شروع می شود و خوشحالم که توانستم بازیکنان اصلی خودم را در منچستر‌یونایتد بشناسم. فصل جدید لیگ برتر از این هفته برای ما شروع شد. خوشبختانه توانستیم چهار بار برابر کوئینزپارک رنجرز به گل برسیم و در نیمه دوم چند فرصت گلزنی هم از دست دادیم. در بازی‌های قبلی نیز به همین شکل موقعیت گل ایجاد کردیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

سرمربی منچستر‌یونایتد ادامه داد:‌ از این پیروزی پرگل خیلی خوشحالم. این برد در حالی بدست آمد که در خط دفاع فیل جونز و کریس اسمالینگ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتم. مجبور شدم در این دیدار با چهار مدافع بازی کنم. خوشبختانه کیفیت بازیکنانم این اجازه را به من داد تا از بازیکنان بیشتری استفاده کنم. اکنون هدف تیم من این است که بتواند در بین سه تیم اول قرار بگیرد. می‌خواهم تیمم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد. مهم‌ترین موضوع برای تیم من این است که روند رو به رشد خود را حفظ کند. هنوز خیلی جا برای پیشرفت داریم و باید بهتر از این شویم.

او گفت: برابر کوئینزپارک رنجرز کاملا تیم برتر میدان بودیم و توانستیم چهار بار دروازه حریف را باز کنیم. خوشبختانه موفق بودیم دروازه خودمان را نیز بسته نگه داریم و این نکته امیدوار کننده‌ای برای تیم ما محسوب می‌شود. نکته‌ای که باید در بازی‌های بعدی ان را برطرف کنیم این است که از فرصت‌های گلزنی خود بیشتر استفاده کنیم. درست است که در نیمه دوم کاملا تیم برتر میدان بودیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را بکنیم.

آنخل دی ماریا شب گذشته موفق شد اولین گل خود را با پیراهن منچستر‌یونایتد به ثمر برساند.

سرمربی هلندی منچستر‌یونایتد ادامه داد: دی ماریا بازیکن بزرگی است و می‌تواند به شرایط منچستر کمک کند اما در وهله نخست باید با فرهنگ فوتبالی و فلسفه فوتبال در انگلیس هماهنگ شود. انتظار ندارم دی ماریا خیلی زود با تیم من هماهنگ شود. مطمئنم که هماهنگی او زمان می‌برد. اما چیزی که هست این که قطعا دی ماریا می‌تواند تاثیر مثبتی در منچستر داشته باشد. ما اکنون در شرایطی هستیم که باید تمرین کنیم تا زمان بتواند شرایط منچستر را بهتر کند. من سیستم‌ جدیدی در منچستریونایتد پیاده کرده و اجرای سیستم‌ و موفقیت در آن نیازمند زمان است.

فان خال ادامه داد: دوست دارم قهرمانی را به هواداران منچستر‌یونایتد بدهم. اگر امسال نشد حتما سال آینده می‌توانم تیم را به قهرمانی برسانم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha