• یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: بازی‌های آسیایی‌اینچئون
  • کد خبر: 93062313853

افشین داوری: اعزام مرادی و سپهرزاد به اینچئون هنوز قطعی نیست

افشین داوری: اعزام مرادی و سپهرزاد به اینچئون هنوز قطعی نیست

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: اعزام سجاد مرادی و هادی سپهرزاد تا چهارشنبه این هفته قطعی می‌شود اما به احتمال زیاد این دو نفر در اینچئون حاضر هستند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: اعزام سجاد مرادی و هادی سپهرزاد تا چهارشنبه این هفته قطعی می‌شود اما به احتمال زیاد این دو نفر در اینچئون حاضر هستند.

افشین داوری در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره انتخاب سجاد مرادی و هادی سپهرزاد برای اعزام به بازی‌های آسیایی اظهار کرد: صحبت‌هایی در این‌باره وجود دارد و این موضوع تا چهارشنبه به صورت قطعی مشخص می‌شود. پیش از این هم اسامی این دو ملی‌پوش در لیست اعزام به اینچئون وجود داشت چرا که برای صادر شدن آیدی‌کارت باید اسم آن‌ها به مسئولان برگزاری مسابقات اعلام می‌شد. بعد از اینکه اسامی اعلام می‌شد ما نمی‌توانستیم نفر جدیدی را به لیست اضافه کنیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که نام این دو جزء نفرات اعزامی قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: در مسابقات انتخابی این دو نفر مخصوصاً سجاد مرادی به دلیل آسیب‌دیدگی شرکت نکردند اما همه می‌دانستند که این ملی‌پوشان جزو افرادی نبودند که نخواهند در انتخابی شرکت کنند به همین دلیل بود که همه تلاش می‌کردند که این‌ها به تیم برگردند.

داوری درباره علت موافقت فدراسیون با اعزام این دو ملی‌پوش گفت: کارشناسان، مسئولین و اهالی رسانه همگی متفق‌القول اعتقاد داشتند که سجاد مرادی و هادی سپهرزاد به اینچئون بروند و بسیاری از افراد پیگیری بودند که این دو در تیم ملی دو و میدانی اعزامی به بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند.

او ادامه داد: کارشناسان تخصصی دو و میدانی برای برخی از ملی‌پوشان ایران شانس زیادی برای کسب مدال قائل بودند که این دو نفر هم جزو این افراد بودند و ما هم بنا بر شرایط مصر بودیم که وضعیتی را مهیا کنیم که این افراد کنار تیم ملی باشند و امیدواریم در مسابقات نیز شرایط قابل قبولی داشته باشند و عملکرد مثبتی نیز برجای بگذارند.

داوری در پایان گفت: به نظر می‌رسد بر اساس پیشینه خوب مرادی و اینکه او در سطح آسیا شناخته شده است حضورش در اینچئون می‌تواند شرایط خوبی را برای ما فراهم کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha