• یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93062313610

نفرزاده: فشار تماشاگران لهستانی مانع بازی خوب ایران شد

نفرزاده: فشار تماشاگران لهستانی مانع بازی خوب ایران شد

کارشناس والیبال گفت: حضور تماشاگران لهستانی باعث شد بازیکنان ایران نتوانند در دو ست اول بازی خود را به نمایش بگذارند.

کارشناس والیبال گفت: حضور تماشاگران لهستانی باعث شد بازیکنان ایران نتوانند در دو ست اول بازی خود را به نمایش بگذارند.

فرهاد نفرزاده در گفت‌و گو با ایسنا، درباره بازی ایران برابر لهستان در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: بازی خوب و سختی بود چرا که هر دو تیم شرایطشان برای صعود بستگی به این بازی داشت و هر تیمی که می‌توانست این بازی را به نفع خود به پایان برساند راهش برای صعود به مرحله بعد هموارتر می‌شد.

نفرزاده در ادامه افزود: تیم ایران و لهستان هر دو با برنامه‌ریزی مشخصی برای کسب پیروزی به میدان آمده بودند اما فشار تماشاگران لهستانی باعث شد در دو ست نخست تیم ایران بازی خوبی را به نمایش نگذارد اما بعد از شروع ست سوم هر قدر که زمان مسابقه طی می‌شد بازیکنان ایران به شرایط مطلوب گذشته خود برگشتند و توانستند در امتیازات پایانی بدون اشتباه عمل کنند و ست را به نفع خود به پایان برسانند. در ست پنجم هم از اول تا انتها برتر از لهستان بودیم اما شانس باعث شد نتوانیم به پیروزی برسیم.

او درباره عملکرد سرمربی تیم ملی در دو ست اول بازی گفت: این موضوع که عملکرد سرمربی باعث شکست ما در دو ست اول بوده درست نیست چرا که اتفاقات دو ست اول هیچ ارتباطی به بازیکنان و کادر فنی نداشت. ما باید قبول کنیم لهستان بازی را بهتر از ما آغاز کرد و از ما هم برتر بود. بازیکنان ایران تلاش کردند بازی خود را انجام بدهند اما شرایط و قدرت تیم مقابل مانع از انجام این کار شد. تیم ایران نشان داد که در صورت انجام بازی هماهنگ حتی لهستان هم نمی‌تواند جلوی آن‌ها بایستد.

کارشناس والیبال درباره شانس صعود ایران به دور سوم بازی‌های قهرمانی جهان تصریح کرد: از این گروه تنها سه تیم به دور بعد صعود می‌کنند که فرانسه با توجه به نتایج دیروز صعود خود را حتمی کرد و تیم‌های لهستان، آمریکا و ایران هم جزو شانس‌های صعود هستند. بازی امروز فرانسه برابر لهستان برای این تیم یک بازی تشریفاتی است و آن‌ها بدون فشار روانی برابر میزبان قرار می‌گیرند. اگر ما هم بتوانیم بازی خودمان را برابر صربستان با پیروزی پشت سر بگذاریم می‌توانیم به صعود امیدوار باشیم چرا که علاوه بر کسب سه امتیاز بازی تیم‌های لهستان و آمریکا هم در صعود ما تأثیرگذار است.

او ادامه داد: بسیاری از بازیکنان صربستان از شاگردان سابق کواچ هستند و آشنایی او با تفکرات این بازیکنان می‌تواند در این بازی به ما کمک کند. در هر پستی بازیکنان تیم ملی ایران از بازیکنان صربستان برتر هستند و این شانس پیروزی ما را بالا می‌برد. در هر صورت باید منتظر نتایج دیگر هم باشیم تا بتوانیم صعود کنیم.

فرهاد نفرزاده در پایان گفت: حتی اگر تیم ایران از صعود به مرحله بعد باز بماند چیزی از شایستگی‌های بازیکنان ما کم نمی‌شود چرا که ایران در این تورنمنت بهترین نتایج را بدست آورد و متأسفانه فرمول بازی‌ها به شکلی است که تیمی به مانند ایران که فقط یک شکست را در این مرحله کارنامه دارد هنوز صعودش قطعی نیست و امکان دارد تنها به دلیل یک امتیاز در همین مرحله حذف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha