• پنجشنبه / ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۴:۵۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93062012218
  • خبرنگار : 71486

باقری‌نیا: بازی با پرسپولیس از هر بازی دیگری برای ما سخت‌تر شده

باقری‌نیا: بازی با پرسپولیس از هر بازی دیگری برای ما سخت‌تر شده

سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید با توجه به اتفاقات روز گذشته پرسپولیس نمی‌داند آنالیزی که از این تیم انجام داده به کارش می‌آید یا نه.

سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید با توجه به اتفاقات روز گذشته پرسپولیس نمی‌داند آنالیزی که از این تیم انجام داده به کارش می‌آید یا نه.

به گزارش ایسنا، عبدالمجید باقری‌نیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش و پرسپولیس از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر گفت: برای ما به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر آمده، همه بازی‌ها سخت است. با توجه به اتفاقات رخ داده در پرسپولیس، بازی با این تیم از هر بازی دیگری برای ما سخت‌تر شده است. اصلا نمی‌دانم آنالیزی که از پرسپولیس داشته‌ایم به کارمان می‌آید یا نه. این مسئله ما را دچار مشکلاتی می‌کند. با این همه فکر می‌کنم تیم ما به اندازه کافی انگیزه دارد و امیدوارم مثل هفته قبل یک بازی خوب و با کیفیت ارائه کنیم و بتوانیتم از موقعیت‌هایمان برخلاف بازی‌های قبلی با امتیاز برگردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش را ضعیف بسته است، بیان کرد: قطعا همه شما عزیزان کارشناسید. برای جمع کردن یک تیم خوب در شهرهای دور ما مشکلاتی داریم که تیم‌ها در شهرهای بزرگ ندارند. تیمی که الان داریم، 90 درصدشان لیست سوم و چهارم ما هستند. ما با خیلی‌ها صحبت کردیم اما آنها می‌گفتند شهر دور است یا بحث مالی بیشتری می‌خواستند و ما را همراهی نکردند. ما هم خیلی دلمان می‌خواست که بازیکنان تعیین کننده داشته باشیم. بازیکن برزیلی هم دیروز با ما تمرین کرد و آماده نیست.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا صحت این دیدار آخرین فرصت اوست، اظهار کرد: به دلیل مشکلاتی که داریم و حل نشده من هفته قبل استعفا دادم. اگر مرفاوی جای من بیاید من خوشحال می‌شوم. ما مربی حرفه‌ای هستیم و یک روز هستیم و یک روز نیستیم. اگر کسی می‌تواند به تیم شهر من کمک کند، من خوشحال می‌شوم بیاید. من بدون هیچ توقعی این کار را می‌کنم و از تیم کنار می‌رود.

باقری‌نیا در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای بازی فردا محروم یا مصدومی دارد یا نه، گفت: خوشبختانه همه بازیکنانمان را داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha