• جمعه / ۷ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 93060703860
  • خبرنگار : 71219

بلاتکلیفی «خرس» ادامه دارد!

بلاتکلیفی «خرس» ادامه دارد!

فیلم «خرس» خسرو معصومی پس از سه سال هم‌چنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و خبری از اکران آن نیست.

فیلم «خرس» خسرو معصومی پس از سه سال هم‌چنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و خبری از اکران آن نیست.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خسرو معصومی که این روزها در حال آماده سازی فیلم جدیدش با نام «تابو» است، هنوز موفق نشده فیلم «خرس» خود را بر پرده سینماها ببیند و موضوع آن در شورای عالی نظارت در سازمان سینمایی دنبال می‌شود.

جواد نوروزبیگی،تهیه‌کننده «خرس»، درباره آخرین وضعیت نمایش این فیلم گفت: با وجود اینکه تقریبا هر دو هفته یکبار پیگیر صدور پروانه نمایش «خرس» هستیم، اما هیچ خبری نیست و جواب مشخصی هم داده نشده است.

وی مدتی قبل در گفت‌و‌گویی با ایسنا از بازبینی فیلم توسط مدیر اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی خبر داده و اظهار کرده بود: یک سری نظراتی مطرح شده است و منتظرم آخرین گفتگوها صورت گیرد تا تصمیم‌گیری درباره نمایش این فیلم مشخص شود.

اما مشخص نیست با وجود رایزنی‌ها و گفت‌و‌گوهایی که صورت گرفته مشکل از کجاست که پروانه نمایش «خرس» هنوز صادر نشده است.

در این فیلم که پرویز پرستویی، مریلا زراعی و فرهاد اصلانی از بازیگران آن هستند، داستان مرد رزمنده‌ای روایت می‌شود که پس از سال‌ها اسارت در هنگام بازگشت به منزل با ازدواج همسرش روبه رو می‌شود.

فرهاد اصلانی برای بازی در «خرس» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر کسب کرد.

هم‌چنین مریلا زارعی چندی قبل در نشست نقد و بررسی این فیلم در سینما تک خانه هنرمندان با بیان اینکه فاصله‌ای که برای اکران یک فیلم توقیف‌شده پس از زمان ساخت آن ایجاد می‌شود، برای بازیگران هم مشکل‌ساز است و این ظلم بزرگی به هنرمند است، گفته بود: یک هنرمند کارش را زمانی تمام می‌کند و دوست دارد که با دیده شدن فیلم، بازتابش را از سوی مردم ببیند تا خودش را برای فیلم بعدی آماده کند، اما وقتی این روند با توقیف فیلم متوقف می‌شود هم برای من بازیگر و هم برای کارگردان بسیار مخرب است.

«خرس»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha