• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۹:۱۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93050502775
  • منبع : مطبوعات

پاسخ تند به اظهارات کاپیتان تیم ملی

قلعه‌نویی: نکونام در دادگاه باید جواب بدهد/ کفاشیان گفت این جماعت را نشناخته‌ام!

قلعه‌نویی: نکونام در دادگاه باید جواب بدهد/ کفاشیان گفت این جماعت را نشناخته‌ام!

سرمربی استقلال واکنش تندی نسبت به اظهارات نکونام نشان داده و اعلام کرد که صحبت‌های مطرح شده از سوی او را در دادگاه پیگیری می‌کند.

سرمربی استقلال واکنش تندی نسبت به اظهارات نکونام نشان داده و اعلام کرد که صحبت‌های مطرح شده از سوی او را در دادگاه پیگیری می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه استقلال امیر قلعه نویی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات جواد نکونام علیه خودش گفت: من هیچ وقت عادت نداشته ام که پاسخ شاگردانم را در رسانه ها بدهم. در گذشته هم عده ای، حرفهایی را مطرح کردند که در رسانه ها حرف های آنها را بدون جواب گذاشتم تا شاید گذر زمان بهترین پاسخ باشد. اما جهت روشن شدن ذهن هواداران استقلال لازم است که به چند نکته اشاره کنم. اول اینکه اگر امروز این بازیکن به استقلال برگشته بود، من الان بهترین آدم روی زمین بودم. برای این صحبت هم سند دارم. هواداران استقلال می توانند به مصاحبه این بازیکن بعد از اینکه به استقلال آمد و یا بعد از مراسم توپ طلای آسیا مراجعه کنند تا متوجه این صحبت من بشوند. آن روز من مرد بودم و با معرفت و ایشان چند بار گفت که من به خاطر قلعه نویی به استقلال آمدم اما حالا همه چیز تغییر کرده است.

وی ادامه داد: ابتدای فصل گذشته این بازیکن با درخواست رئیس فدراسیون در استقلال ماندنی شد. آقای کفاشیان با من تماس گرفت و خواست که این بازیکن یک فصل دیگر در استقلال بماند و من به احترام ایشان، مخالفت نکردم و حتی بعد از اینکه در نیم فصل پارسال این بازیکن به کویت رفت و همه حرفهای تکراری امروزش را عنوان کرد، من به آقای کفاشیان گلایه کردم و رئیس فدراسیون از من دلجویی کرد و به من گفت که هنوز این جماعت را نشناخته‌ام.

سرمربی استقلال اضافه کرد: جالب است که این بازیکن مدعی شده دو فصل قبل اتفاقهایی در تیم رخ داده است، من از هواداران می خواهم به این سوال فکر کنند که چرا ایشان با این ادعاهایی که مطرح کرده در پایان فصلی که استقلال قهرمان شد، سکوت کرد و این اتهامات را مطرح نکرد و موقعی این حرفها را به زبان آورد که فصل پیش از استقلال جدا شد؟ با این وجود ، بهترین پاسخ، زبان قانون است. ایشان باید به زودی در دادگاه قضایی مستندات خودش را درباره بحث جانشینی کی روش و شادی بعد از شکست استقلال در داربی و مسائل دیگر را ارائه بدهد و این چنین مشخص خواهد شد که چه کسی اخلاق را زیر پا می گذارد.

قلعه نویی در پایان با بیان اینکه هدفش در این فصل قهرمانی استقلال است و نمی خواهد به این مسئله بیش از این بپردازد، اظهار کرد: واقعا نمی خواهم بیش از این درباره این موضوع صحبت کنم. استقلال در شرایط خوبی قرار دارد و هدف من و همه مجموعه استقلال موفقیت این تیم در فصل جاری و دوری از حاشیه هاست. ما تلاش می کنیم رضایت هواداران را جلب کنیم و امیدوارم به لطف خدا و اهل بیت بتوانیم دل آنها را در پایان فصل شاد کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۱۹:۲۰

همه ميشناسنت...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۲۰:۳۱

سلام براي فوتبال ايران متاسفم هيچکسي نميخواهد راست بگويد وکثافات را از فوتبال اين مملکت پاک کند واي بر اين مملکت اسلامي که اين همه فساد فقط در فوتبالش است. آقاي قلعه نوعي دست شما ديگر رو شده است

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۲۱:۱۸

دادگاه تشکيل شود و ببينيم آقاي قلعه نو ي چکار ميکند! همه مي دانيم که گفته هاي نکونام در مورد 99% ديگر مربيان هم صدق ميکند. آقايان دلال دوران شما هم بزودي به سر ميرسد !!!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۲۱:۳۰

مرسي اميرخان تا تورو داريم غم نداريم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۲۱:۵۵

همه دروغ ميگند ، فقط تو راست ميگي ، وقتي ميبري پاي مقدسات را پيش ميکشي ، وقتي ميبازي قلم بدستان مزدور اجنبي پرست مقصرند !!!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۲۲:۳۴

10سال دير اقدام کردند آقاي نکونام براي بازي رسانه اي.اين جنگ هاي رسانه اي دورانش تمام شده.بهتر است آقاي نکونام بفکر مدرک براي دادگاهش باشد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۲۳:۰۱

واقعا . همه دروغ ميگن فقط تو راست مي گي . چرا آقاي قلعه نوعي همه با تو مشکل دارند ؟ اونم کي ؟ نکونام که تا حالا ما در هيچ جا چه ملي و چه باشگاهي نشنيديم که اين آقا مشکلي با هيچ مربي داشته باشه . اما بر عکس بارها و بارها شنيديم که با شما مشکل داشتند . چرا؟ آقاي جباري ، آقاي مجيدي و الان نکونام.چرا؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۲۳:۰۵

هيچ تيمي تو ايران من رو نميخواست و من مجبور شدم اين حرفارو بزنم كه دلم خنك بشه !

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۲۳:۰۸

يه مرد اگه تو فوتبال ايران باشه اونم امير قلعه نويي هست خدا هم دوسش داره و بغلش كرده

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۲۳:۱۰

واي از دست اين فوتبال! هزينه هاي بالا و ميياردي در حالي که مي توان با اين هزينها مشکلات مهمي از کشور را حل کرد. و هيچ ورزشي به اندازه اين هم حاشيه ندارد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۲۳:۱۳

بي معرفتي به نام جواد نكونام نكونام خيلي بي معرفته، قلعه نويي ? فصل پيش وقتي اوساسونا نميخواستش جواد رو آوردش استقلال و با اينكه نا اماده بود و صداي اعتراض همه در اومده بود، اونقدر بهش بازي داد و ازش حمايت كرد كه كم كم جا افتاد، هرچند هيچوقت نكونام اوساسونا و تيم ملي نشد و سال بعدش قبل دربي گذاشت رفت الكويت و بعدش مصاحبه ي بدون مدركي انجام داد و حالام كه بدون تيم مونده و تيمي نخواستتش با اينجور مصاحبه ها داره به اصطلاح زهرشو ميريزه و ميخواد به استقلال ضربه بزنه كه مثلا چرا امير دوباره به استقلال راش نداده! راستي چرا الان هيچ تيم ليگ برتري كاپيتان تيم ملي نخواستنش؟! و در نقل و انتقالات سر نخواستنش دعوا بود!؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۲۳:۳۵

نکونامو تو تيم راه ندادند داره جو سازي مي کنه!!اگه خيلي استقلالي بودي اينقدر حاشيه واسه تيم درست نمي کردي.برو سفر سلامت!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۵ ۲۳:۴۷

استقلاليها بدونندنکونام استقلالي نيست!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۱۱:۲۹

مطمئن باش اگر همين حالا يکي از خبرگزاري ها اقدام به نظرسنجي کنه که طرفدار استقلال بين نکونام وقلعه نويي کداميک براي شما ازمحبوبيت بيشتري برخوردار هستند نکونام با اختلاف برنده ميشه در ضمن همين آقاي قلعه نويي نبود که قبل بازي تراکتور چه بلايي سر رحمتي آورد....من از کوچکي يه چيز و ياد گرفتم که تا نباشد چيزکي مردم نگويند چيزها....

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۰۰:۳۴

اينکه قلعه نويي مربي مس بودوپس ازگل مس مقابل استقلال شادي مضاعفي داشت!همان زمان پخش تلويزيوني شد ديگرحاشا براي چه؟

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۰۰:۴۵

نهايت افتخار قلعه نوعي : نکونام زنگ زد جواب ندادم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۰۰:۴۸

من نمي دانم چراوقتي که اين اقايان نکونام وياکريمي ووو فوتبالشان تمام مي شودياد هواداران مي افتان من حامي هيچ کدام ازاقايان نيستم ولي اگراين حرفها درست باشد يک انسان به اينکارها تن نخواهد داد باتشکرازهمه عزيزان

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۰۱:۴۰

تو خوبي بابا تو خوبي

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۰۱:۵۶

خدايا از آفرينش امير قلعه نويي مچكريم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۰۳:۰۶

نفرت دارم از فوتبال و حواشي بچه گانه اش!!! از خرج هاي بي حسابش! از بي اخلاقي ها و توانايي پايينش!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۰۷:۳۷

من براي نكونام احترام قائلم اما وقتي مربي تو رو نميخواد اين حرفها يعني چي بنظرم بيشتر از 80 درصد حرفهاي نکونام کذب بود

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۰۷:۴۲

آقاي نيکونام آدم دورغگويي نيست

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۰۹:۰۷

خود قلعه نوعي هم وقتي از استقلال رفت از حرصش اين كارا كرد حالا به نكونام ميگه چون تو استقلال نيست اين كارا را مي كنه !!!

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۰۹:۱۲

اقاقلعه نويي بگو علي ترتيبش رو بده. دوستان عزيز علي رو كه يادتون هست

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۱۰:۰۷

آفاي نکونام شما اگر يک استقلالي واقعي بودي هيچ وقت با اين مصاحبت قبل از شروع ليگ تيم رو به حاشيه نمي بردي . اگراين فصل هم استقلال تو رو جذب مي کرد بازهم ابن حرفها رو مي زدي ؟ واقعا براي فوتبال ايران متاسفم

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۱۰:۴۹

همه حرف ها به کنار، نکونام اصلا آماده نبوده و نيست، زد تيم ملي را هم داغون کرد. اگه دقت کنيد مقصر بيشتر گلهاي جام جهاني ايشون بودند. مطمئنم آخرش مجبوره بره همون کويت. خيلي وقت پيش بايد از فوتبال باي باي مي کرد.

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۱۳:۲۹

قلعه نويي حتما کارايي کردن که بازيکنانش وقتي از تيمش جدا ميشن اينجوري مصاحبه ميکنن فقط نکونامم نبوده نخواهد بود

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۱۳:۵۵

نکونام اواخر در بازي هاي استقلال کوششي از خود نشان نميداد همان بهتر که رفت فقط بلدند پول بگيرند و حاشيه درست کنند

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۱۶:۱۸

نکوناااااااام عزيز خيلييي هم حرفاش به حقيقت نزديکتره تا اون قلعه نوعي قلعه نوعي چش ديدن هيشکس رو نداره اخه تورو چه سرمربيگري تيم ملي...

avatar
۱۳۹۳-۰۵-۰۶ ۲۱:۴۱

نکونام نون به نرخ روز خوره!! اگراومده بود استقلال الان خيلي مرد بود بازم قلعه نوعي