• جمعه / ۳ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93050301411
  • منبع : نمایندگی خوزستان

/روز قدس، هشداری بزرگ به اسرائیل/

اختری: بی‌تفاوتی سازمان ملل در برابر جنایت‌های اسرائیل مایه ننگ است

اختری: بی‌تفاوتی سازمان ملل در برابر جنایت‌های اسرائیل مایه ننگ است

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: بی‌تفاوتی سازمان ملل و دیگر سازمان‌های جهانی در برابر کشتار رژیم صهیونیستی مایه ننگ است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: بی‌تفاوتی سازمان ملل و دیگر سازمان‌های جهانی در برابر کشتار رژیم صهیونیستی مایه ننگ است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه خوزستان-حجت الاسلام و والمسلمین محمدحسن اختری در سخنرانی روز قدس در اهواز اظهار کرد: امروز همه مردم آزاد و آزادیخواه جهان برای پاسخگویی به ندای امام خمینی(ره) به میدان آمده‌اند و برای احیای روز قدس و ابراز تنفر از رژیم غاصب صهیونیستی ندای مرگ بر استکبار سر دادند.

وی با بیان این‌که «این اجتماع بزرگ و نمایش میلیونی مردم مسلمان ایران نشانگر ایمان مردم ایران به مکتب اهل بیت (ع) و نظام جمهوری اسلامی ایران است»، افزود: امروز و پس از گذشت بیش از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این مردم با عشق و علاقه و برای ادامه دادن آرمان‌های امام راحل در این تظاهرات گسترده بر علیه دشمنان اسلام شرکت کردند.

وی با تصریح بر این‌که «مساله عمده امروز جهان جنگ نابرابر و وحشی‌گرانه صهیونیست بر علیه مردم فلسطین است»، تصریح کرد: از آن مهمتر پشتیبانی آمریکای جنایتکار و هم پیمان های آن از این ارتش غاصب است.

بیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: جنایاتی که امروز از رژیم صهیونیستی شاهد هستیم در هیچ دوره تاریخی نظیر آن وجود نداشته است. گروه‌های تروریستی و تکفیری نیز ادامه توطئه‌های دشمنان اسلام هستند و این توطئه‌ها در اشکال مختلف برای از میان بردن اسلام ظاهر شده‌اند.

وی تصریح کرد: ‌امروز ملت مسلمان ایران و همه آزادگان و آزادی خواهان جهان با هوشیاری تمام با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس نقشه‌های دشمنان اسلام را نابود کردند.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی نقشه‌های دشمنان، ادامه داد: خصوصا قشر جوان که گذشته دولت‌های اسکتبار را ندیده است، باید در برابر هجمه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنند.

اختری با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در بیش از 18 روز گذشته، افزود: این رژیم منفور حتی به بیمارستان‌ها نیز رحم نکرده و بیمارستان‌هایی که مجروحان در حال مداوا در آن هستند را هم بمباران کرده است و "اسرائیل کودک کش" بهترین صفتی است که می‌توان به این رژیم داد.

وی با اشاره به بی‌تفاوتی سازمان ملل و دیگر سازمان‌های جهانی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی افزود: این سازمان‌ها تنها بیانیه‌هایی نیم بند صادر کرده‌اند و عدم حمایت آن‌ها از ملت مظلوم فلسطین مایه ننگ است. امروز مشخص شده است که داعش نیز یک حرکت کاملا تنظیم شده از سوی استکبار بوده است. یک جنایتکار وهابی چندی پیش گفته که شرکت کردن در راهپیمایی روز قدس حرام است! و ما امروز از او سوال می کنیم که آیا ریختن خون این همه کودک و زن و بیمار حرام نیست؟

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha