• چهارشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۳ / ۰۰:۱۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 93041810383

عالمیان: صبح‌ها سربازیم، بعدازظهرها تمرین می‌کنیم/همچنان در پارکینگ تمرین‌ می‌کنیم

عالمیان: صبح‌ها سربازیم، بعدازظهرها تمرین می‌کنیم/همچنان در پارکینگ تمرین‌ می‌کنیم

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران می‌گوید اگر اردو و تمرینات خوبی داشته باشند حتی ممکن است در بازی‌های آسیایی مدال بگیرد.

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران می‌گوید اگر اردو و تمرینات خوبی داشته باشند حتی ممکن است در بازی‌های آسیایی مدال بگیرد.

نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره روند تمریناتش، اظهار کرد: در حال حاضر من و نوشاد دوره آموزشی خدمت سربازی خود را در پدافند نیروی هوایی بابلسر پشت سر می‌گذرانیم. خو‌شبختا‌نه شرایط خوبی داریم و بعدازظهرها نیز تمرینات خود را ادامه می‌دهیم.

ملی‌پوش پینگ‌پنگ گفت: سالن نوشاد عالمیان در بابلسر افتتاح شد، اما هنوز میز ندارد و ما هم‌چنان در پارکینگ خانه تمرین‌ می‌کنیم. البته قرار است بعد از ماه مبارک رمضان به اردوی اتریش برویم تا برای بازی‌های آسیایی آماده شویم.

عالمیان خاطرنشان کرد: اگر اردوی یک ماهه در اتریش داشته باشیم بسیار خوب است، چون بازیکنان زیادی در کمپ اتریش حضور دارند و ما می‌توانیم با آنها تمرین کنیم. به هر حال من و نوشاد همیشه با هم تمرین می‌کنیم و این تمرینات کمی خسته کننده شده چون با سبک بازی یکدیگر آشنا هستیم.

ملی‌پوش پینگ‌پنگ ادامه داد: اگر به بازی‌های آسیایی اعزام شویم برایمان بسیار خوب است و اگر اردو و تمرینات خوب باشد حتی ممکن است بتوانیم مدال کسب کنیم.

وی درباره لیگ امسال نیز گفت: هنوز برنامه ما مشخص نیست، اما ممکن است به لیگ‌های خارجی برویم، هنوز تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha