• چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 93023120013
  • منبع : نمایندگی سمنان

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی سمنان و شهرداری شهمیرزاد

ایسنا/سمنان رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی استان سمنان و شهرداری شهر نمونه بین‌المللی گردشگری شهمیرزاد خبر داد.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی استان سمنان و شهرداری شهر نمونه بین‌المللی گردشگری شهمیرزاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حسن رهایی با اعلام این خبر گفت: این تفاهم‌نامه به منظور تحقق اهداف مشترک فرهنگی، پژوهشی- تحقیقاتی و آموزشی و فراهم آوردن زمینه‌های همکاری برای بهره گیری از توان و استعدادهای موجود برای گسترش اهداف و همکاری‌های متقابل، بین جهاد دانشگاهی استان سمنان و شهرداری شهر نمونه بین المللی گردشگری شهمیرزاد منعقد شد.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه توسعه و ارتقاء سطح همکاری‌ها بین جهاددانشگاهی استان سمنان و شهرداری شهمیرزاد در تمام زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، مهندسی و فناوری، آموزشی، فرهنگی، اشتغال، کارآفرینی و رفاهی با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص فضاهای فیزیکی و امکانات و... است.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: تعریف پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی و افکارسنجی، همکاری در خصوص ایجاد پارک علمی-تحقیقاتی انرژی با تاکید بر انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، اجرای پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی، اجرای طرح‌های مرتبط با توسعه گردشگری در شهر شهمیرزاد، اجرای طرح‌های نظرسنجی، برگزاری مشترک همایش و کارگاه‌های آموزشی، از موضوعات و محور فعالیت‌های این تفاهم نامه است.

رهایی افزود: همکاری در خصوص سرمایه‌گذاری مشترک در طرح‌های پژوهشی، زیرساختی، تولیدی و...، تدوین و اجرای دوره‌های آموزش علمی کاربردی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و تحصیلات تکمیلی، همکاری در خصوص نیازسنجی آموزشی کارکنان، تدوین و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای شهرداری، طراحی و اجرای دوره‌های عمومی و تخصصی کارکنان به صورت مجازی از طریق آموزش‌های الکترونیکی، ارائه خدمات آزمایشگاهی و تخصصی و... نیز سایر موضوعات و محورهای این تفاهم نامه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha