• یکشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93022818068
  • خبرنگار : 71486

معینی: قلعه‌نویی می‌ماند تا استقلال را قهرمان کند/ مشکلات را روی کاغذ نوشتیم

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت:‌ ما به دنبال حل مشکلات فنی و بدهی‌ها هستیم. اولویت اول ما هم مسائل فنی است.

عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت:‌ ما به دنبال حل مشکلات فنی و بدهی‌ها هستیم. اولویت اول ما هم مسائل فنی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسعود معینی پس از جلسه امروز هیات مدیره استقلال درباره عدم حضور امیر قلعه‌نویی در جلسه امروز این باشگاه گفت: ایشان به دلیل عملی که کرده‌اند، فردا یا پس فردا در جلسه حاضر می‌شوند. ما به دنبال حل مشکلات فنی و بدهی‌ها هستیم. اولویت اول ما هم مسائل فنی است.

او افزود: خوشحالم که آقای قلعه‌نویی با وجود پیشنهادات زیاد اعلام کردند که در استقلال می‌مانند تا استقلال را قهرمان کنند. انتظار ما از آقای قلعه‌نویی هم همین بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا تماسی باآقای قلعه‌نویی داشته است یا خیر اظهار کرد: من تماسی نگرفته‌ام. مسئول این کار آقای افشارزاده است. امروز مشکلات را روی کاغذ نوشتیم و اولویت‌بندی کردیم. اولویت‌های ما مسائل فنی، مالی و در نهایت اداری است. باید هرچه سریع‌تر وضعیت مالی تیم روشن شود و قراردادها با بازیکنان جدید بسته شود.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره این تیم این باشگاه را به سمت خصوصی سازی می‌برد یا نه گفت: اتفاقا آقای افشارزاده از آقای خادم پرسید که آیا هدف وزارتخانه این است که این اعضا ساختارسازی کنند چرا که همه این افراد در حوزه‌هایی متخصص هستند. فراموش نکنید تیم بیرون از زمین، هیات مدیره و کادر فنی هستند.

معینی در پایان درباره برنامه هیات مدیره در این فصل برای استقلال اضافه کرد: همه تلاش ما این است که بتوانیم اهداف را به خوبی پیاده کنیم تا آیندگان یک خدابیامرز درباره ما بگویند. همان طور که گفتم اولویت ما مسائل فنی است و ان‌شاءالله مشکلی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha