• سه‌شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 93022315173

حاج‌رضایی: خیلی به رنکینگ تیم‌های همگروه ایران نگاه نکنیم

حاج‌رضایی: خیلی به رنکینگ تیم‌های همگروه ایران نگاه نکنیم

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید نباید خیلی روی رنکینگ تیم‌های همگروه ایران در جام جهانی متمرکز شویم و به آن توجه کنیم.

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید نباید خیلی روی رنکینگ تیم‌های همگروه ایران در جام جهانی متمرکز شویم و به آن توجه کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر حاج‌رضایی در حاشیه مراسم همبستگی با تیم ملی فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: موانع و مشکلات زیادی در سر راه آماده‌سازی تیم ملی وجود داشته اما همه نگاه‌ها باید به تیم ملی مثبت باشد و از آن در این برهه حمایت شود. کارلوس کی‌روش روی آمادگی جسمانی بازیکنان تیم ملی کار کرده تا سطح آنها را بالا ببرد تا در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل نزدیک به تیم‌های حاضر باشیم.

این کارشناس فوتبال ایران با بیان این که در حال حاضر یکی از مشکلات اردوی برزیل حضور نداشتن کلیه بازیکنان است، افزود: در حال حاضر من در بیم و امید به سر می‌برم. بیم از این لحاظ که تیم ملی ایران 28 خرداد ماه سال گذشته مجوز حضور در جام جهانی 2014 برزیل را گرفته است و پس از آن ماه‌های طولانی از دست رفت و امید به این خاطر که فوتبال ما می‌تواند غیر قابل پیش‌بینی باشد و کار بزرگی را صورت دهد.

حاج‌رضایی اضافه کرد: موفقیت و یا عدم موفقیت تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 برزیل تاثیر مستقیم بر روحیه مردم دارد. فراموش نکنیم در جام جهانی بسیاری از مردم بازی‌های تیم ملی را دنبال می‌کنند و قطعا موفقیت ملی‌پوشان می‌تواند در بالا بردن روحیه و غرور تیم ملی ایران تاثیرگذار باشد.

این کارشناس فوتبال افزود: وقتی می‌گویم باید از تیم ملی حمایت کرد، یعنی همه چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم باید در کنار تیم باشند و به آن کمک کنند. در این بین باید به کمبودها با اغماض نگاه شود و چندان اشاره‌ای به آن نشود. اهالی رسانه و کسانی که شغل آنها مرتبط با فوتبال است نیز باید در این میان نقدهای خوبی را در مورد تیم ملی داشته باشند. نقد مودبانه، نقدی خوب است که می‌تواند در عملکرد تیم ملی تاثیرگذار باشد.

حاج رضایی با بیان این که خیلی نباید به رنکینگ تیم‌های همگروه ایران در جام جهانی 2014 برزیل توجه کرد، افزود: نباید تمرکزمان را روی این مساله بگذاریم که چون نیجریه، رنکینگی پایین‌تر از ما دارد پس کار راحتی در برابرش داریم و می‌توانیم پیروز باشیم و یا این که بگوییم بوسنی و هرزگوین رتبه بهتری نسبت به ما در رده بندی فیفا دارد پس نمی‌توانیم کاری در مقابلش به پیش ببریم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha