• سه‌شنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93022314936
  • خبرنگار : 71418

مصطفی هاشمی: با قدرت برای آسیا آماده می‌شویم

مصطفی هاشمی: با قدرت برای آسیا آماده می‌شویم

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به رقابت‌های باشگاه‌های آسیا از آغاز تمرین‌های این تیم خبر داد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به رقابت‌های باشگاه‌های آسیا از آغاز تمرین‌های این تیم خبر داد.

مصطفی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شرایط مهرام پیش از رقابت‌های باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: باید تمرین‌هایمان را منسجم‌تر از همیشه آغاز کنیم تا برای باشگاه‌های آسیا آماده شویم. گفته شده کیفیت تیم‌ها در این دوره بیشتر است و با توجه به زمان مسابقات مطمئنا این گونه خواهد بود. ما نیز باید تلاش کنیم و با از بین بردن نقاط ضعف تیم برای این دوره از مسابقات آماده شویم تا جام را پس بگیریم. جز تلاش و تمرین کاری نمی‌توان انجام داد و باید بیش از گذشته زحمت بکشیم. به برخی بازیکنان که فشار زیادی در لیگ تحمل کردند استراحت دادیم و ان‌شاالله با قدرت کار را آغاز خواهیم کرد.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به این سوال که با توجه به عدم قهرمانی در لیگ شرایط روانی بازیکنان چطور است؟ بیان کرد: لیگ تمام شد و ما نتوانستیم قهرمان شویم و من به عنوان مربی باید سعی کنم تا اشتباه‌هایمان را از بین ببرم. باید از هر اشتباه و شکست درس بگیریم تا به موفقیت‌های بعدی برسیم. بازیکنان من در طول این فصل جنگیدند و در نهایت نیز می‌توانستند برنده باشند که نشد. حالا باید برای باشگاه‌های آسیا مبارزه کنیم و این که بازیکنان از نظر فنی و روانی آماده شوند وظیفه من به عنوان مربی است.

او در پاسخ به این سوال که هنوز تیم‌های شرکت کننده و ترکیب مهرام مشخص نشده‌ است؟ بیان کرد: خیر. بازیکنانی مد نظر داریم که در زمانی که همه چیز قطعی شد آنها را معرفی خواهیم کرد.

هاشمی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه بعد از باخت خیلی ها صمد را به عنوان مقصر معرفی کردند، نظر شما در این باره چیست، تصریح کرد: این مساله درست نیست. صمد بازیکنی بزرگ است که برای بسکتبال ایران کارهای بزرگ انجام داده است. او آنقدر کارهای بزرگ در لحظه‌های حساس انجام داده که این چیز‌ها برابرش هیچ است. من همیشه گفته ام او بازیکنی بزرگ است و حضورش در یک تیم برگ برنده محسوب می‌شود. مطمئنا کسانی که بسکتبال را می‌شناسند می‌دانند نیازی نیست از کارهای بزرگ صمد در بسکتبال حرفی بزنم چرا که همه افتخارآفرینی‌ها و قدرت‌نمایی‌هایش را به یاد داریم. او به عنوان یک بازیکن در این مدت به خوبی خودش را نشان داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha