• دوشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۸:۴۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93022214321
  • خبرنگار : 90111

آنچلوتی: فینال لیسبون مهم‌تر است

آنچلوتی: فینال لیسبون مهم‌تر است

سرمربی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سلتاویگو راضی نیست. او می‌گوید فینال لیگ قهرمانان اروپا برای او و تیمش مهم‌تر از رقابت‌های لیگاست.

سرمربی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سلتاویگو راضی نیست. او می‌گوید فینال لیگ قهرمانان اروپا برای او و تیمش مهم‌تر از رقابت‌های لیگاست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رئال مادرید در هفته‌ سی و هفتم رقابت‌های لیگا شکست تلخی را برابر سلتاویگو متحمل شد. شاگردان آنچلوتی با پیروزی در این دیدار می‌توانستند شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشند، اما شکست آنها برابر یاران لوئیس انریکه باعث شد تا با جام قهرمانی خداحافظی کنند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از نمایش تیمش در دیدار برابر سلتاویگو راضی نیست، او می‌گوید شاگردان او پیروزی را به حریف هدیه کردند.

آنچلوتی پس از بازی گفت: نمایش خوبی نداشتیم، به حریف اجازه دادیم تا روی اشتباه‌های بچگانه ما به دو گل برسد. بعد از دو گلی که دریافت کردیم تلاش کردیم که به بازی برگردیم، اما متاسفانه به خاطر آسیب دیدگی‌ چند بازیکن نتوانستیم نتیجه‌ را جبران کنیم. از این شکست احساس ناراحتی و ناکامی می‌کنیم.

او افزود: باید هر چه زودتر این شکست را فراموش کنیم ، چرا که دیدار بسیار مهمی پیش‌رو داریم و آن فینال لیگ قهرمانان اروپاست . ما این فرصت را داریم که رویای دوستدارن خود را برآورده کنیم و پس از 10 سال بار دیگر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر بریم. این دیدار برای ما بسیار مهم است.

رئال مادرید پس از پیروزی ارزشمندی که برابر بایرن‌ مونیخ در دو دیدار رفت و برگشت به دست آورد دچار افت شد و در سه بازی در رقابت‌های لیگا به میدان رفت تنها دو امتیاز به دست آورد. آنچلوتی درباره افت تیمش در دیدارهای اخیر لیگا این گونه سخن گفت: بعد از دو دیدار حساس برابر بایرن‌ مونیخ از نظر بدنی کم آوردیم. ما تاوان آن دو بازی را دادیم. الان باید خود را آماده فینال حساس لیسبون کنیم. تنها نکته مثبت دیدار امروز ما برابر سلتاویگو بازگشت آربلوا و سامی خدیرا بود.

کریستیانو رونالدو در دیدار رئال مادرید برابر والنسیا آسیب دید و نتوانست در دیدار شب گذشته رئال مادرید برابر سلتاویگو به میدان برود. آنچلوتی درباره این سوال که آیا رونالدو به فینال لیسبون خواهد رسید یا نه؟ این گونه پاسخ داد: رونالدو تا حدود زیادی از آسیب دیدگی‌اش رهایی یافته است و آماده بازی در دیدار اخیر بارسلونا در رقابت‌های لیگا برابر اسپانیول است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره گرت بیل هم ، گفت: بیل 100 درصد آماده نبود به همین خاطر ترجیح دادم که در این دیدار به او بازی ندهم. نمی خواستم ریسک کنم، چرا که اصلا دوست ندارم برای او اتفاقی به وجود بیاید، چرا که ما دیدار حساسی در لیگ قهرمانان اروپا داریم و به همه ستاره‌های خود نیاز داریم.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha