• سه‌شنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 93021610486
  • خبرنگار : 90111

کونته و "دستاورد تاریخی" یووه

کونته و "دستاورد تاریخی" یووه

سرمربی یوونتوس قهرمانی در رقابت‌های سری A را دستاوردی تاریخی برای تیمش دانست. او از آینده راز‌آلود خود با بیانکونری سخن گفت.

سرمربی یوونتوس قهرمانی در رقابت‌های سری A را دستاوردی تاریخی برای تیمش دانست. او از آینده راز‌آلود خود با بیانکونری سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یوونتوس در هفته سی‌وششم سری A با یک گل آتالانتا را شکست داد و جمع امتیازهای خود را به عدد 96 رساند تا شاگردان کونته در آستانه 100 امتیازی شدن قرار گیرند.

کونته که برای سومین سال پیاپی یوونتوس را قهرمان رقابت‌های سری A کرد، در نشست خبری بعد از پیروزی برابر آتالانتا گفت: باید قهرمانی یوونتوس را در این فصل سری A تاریخی بدانیم؛ چرا که این برای سومین سال پیاپی است که یوونتوس قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند. یوونتوس در حالی سومین قهرمانی پیاپی خود را تجربه کرد که پیش از این در دو سال پیاپی لیگ را با قرار گرفتن در جایگاه سوم به پایان رسانده بود. یوونتوس دیگر چه کاری را می‌توانست در این سه سال انجام دهد؟ ما واقعا فوق‌العاده و شایسته این سه قهرمانی پیاپی بوده‌ایم.

کونته از زمانی که هدایت بیانکونری را بر عهده گرفت، عملکردی بسیار خوب و ستایش همگان را به دنبال داشت. با این حال خبرهایی درباره جدایی او از یوونتوس در پایان فصل به گوش می‌رسد. کونته درباره آینده‌اش با یوونتوس گفت: پیش از این هم گفته‌ام که باید در این باره با سران باشگاه صحبت کنم. دو طرف در شرایطی آرام و به دور از حاشیه این موضوع را بررسی خواهند کرد. در جلسه با سران باشگاه همه چیز را حل‌وفصل خواهیم کرد. سه سال سخت و خسته‌کننده را پشت سر گذاشتم. می‌خواهم از تلاش باور نکردنی بازیکنان تشکر کنم. آنها واقعا در این سه سال سنگ تمام گذاشتند و هر‌ آنچه را در توان داشتند، رو کردند. بازیکنان یوونتوس شب گذشته مرا به خوردن شام دعوت کردند و در دیدار امشب کاملا آماده بازی بودند. این نشان می‌دهد که آنها تا چه اندازه حرفه‌ای هستند.

کونته در آستانه کسب 100 امتیاز با یوونتوس است. او گفت: قهرمانی با یوونتوس آن هم با 100 امتیاز دستاوردی تاریخی به شمار می‌آید. افتخار می‌کنم که چنین بازیکنان توانایی در اختیار دارم. یوونتوس در این سه سال رکوردهای زیادی را به دست آورده است. فکر می‌کردم که حتی کسب 90 امتیاز هم در یک فصل بسیار سخت خواهد بود اما الان از مرز 90 امتیاز هم گذشته‌ایم و این بسیار خوب است. بار دیگر تکرار می‌کنم باید روز به روز در حال پیشرفت و بهتر شدن باشیم.

کونته ادامه داد: مردم غالبا فراموش نمی‌کنند که تاریخ باشگاه یوونتوس همواره می‌تواند حتی در سطح اروپایی رشد و پیشرفت کند. فصل قبل در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم و مردم به ما همچون یک شکست خورده و ناکام برخورد کردند. در فصل جاری نمایش خوبی در لیگ قهرمانان نداشتیم اما در لیگ اروپا خوب ظاهر شدیم و در آستانه صعود به فینال بودیم. باید برای درخشش در اروپا کمی صبر کنیم. این یک چالش برای ما است. هواداران یوونتوس دوست دارند که تیم محبوبشان در لیگ قهرمانان اروپا هم قهرمان شود و این به چند دلیل اصلا آسان نیست. یوونتوس در رقابت‌های سری A سنگ تمام گذاشت. دیگر نمی‌توانست بهتر از این باشد. در این سه سال چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم. آنهایی که به من نزدیک هستند به خوبی می‌دانند که در این سه سال چه کشیده‌ام و چه برخوردی با بازیکنان داشته‌ام و در کل فضای تیم چگونه بوده است.

سرمربی یوونتوس در پایان سخنان خود گفت: الان سرمربی یوونتوس هستم و این تیم همچون خانواده‌ام است. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. باید با سران باشگاه بنشینم و بهترین تصمیم را برای یوونتوس بگیریم. نمی‌گویم که برای ماندن به تضمین‌هایی نیاز دارم اما باید برای کارکردن شرایط مهیا باشد. در این جلسه هر آن چه یوونتوس نیاز داشته باشد، می‌گویم. امیدوارم که در نهایت تصمیمی گرفته شود که به سود باشگاه باشد. می‌خواهیم یوونتوس بهتری را راهی رقابت‌های فصل بعد کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۳-۰۲-۱۶ ۱۵:۲۴

قهرماني يوونتوس رو به همه طرفداران يووه در ايران تبريک ميگم.به اميد قهرماني يووه در اروپا