• سه‌شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93020905746
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

خانواده هندبال در وضعیت بدی قرار دارد

پیشکسوت هندبال: بزرگان میانجیگری کنند

پیشکسوت هندبال: بزرگان میانجیگری کنند

سرمربی سابق هندبال سپاهان با اشاره به وضعیت بدی که خانواده هندبال ایران را در برگرفته است گفت: این حواشی و اختلافات در این شرایط به نفع هندبال نیست.

سرمربی سابق هندبال سپاهان با اشاره به وضعیت بدی که خانواده هندبال ایران را در برگرفته است گفت: این حواشی و اختلافات در این شرایط به نفع هندبال نیست.

مصطفی غلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، در این رابطه اظهارکرد: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهد برخوردهای خوبی در خانواده هندبال نیستیم، زمانی که ملی پوشان از فدراسیون به سازمان ورزش و جوانان شکایت و ابراز نارضایتی می‌کنند خبر خوبی نیست چرا که می‌تواند پیامدهای بد و جبران ناپذیری را درپی داشته باشد.

وی افزود: بعد از سال‌ها هندبال ایران با استفاده از بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی که در لیگ ایران پرورش یافتند توانسته به مسابقات جهانی راه یابد، نباید با اختلاف سلیقه و تنگ‌نظری این فرصت‌ها را از بین ببریم، مسابقات آسیایی شرایط و سطح خود را دارد، رافائل کاسترلو مربی خوبی بوده که توانسته از داشته‌هایش به خوبی استفاده کند و در لیگ برتر نیز توانسته جایگاه بالایی برای تیمش به دست آورد.

غلامی تاکیدکرد: الان زمان دعوا و به کرسی نشاندن حرف نیست، بلکه باید همگی دست به دست یکدیگر دهیم، هندبال نیازمند حمایت و پشتیبانی همه جانبه دارد تا بتواند در عرصه جهانی از اعتبار خود که بعد از سال‌ها این فرصت را به دست آورده دفاع کند. رقابت بازیکنان ایرانی در این مسابقات می‌تواند سکوی پرش خوبی برای آنان در این زمان و زمینه‌ساز رشد برای آینده‌گان باشد.

این پیشکسوت هندبال کشور در پایان گفت: اعتقاد دارم اگر بزرگان و پیشکسوتان هندبال بین تیم‌ها و بازیکنان و فدراسیون میانجیگری کنند تا این مساله سریع‌تر حل شود، می‌توانیم با برنامه ریزی و استفاده از فرصت‌ها، تیم خوب و آماده‌ای را راهی مسابقات جهانی کنیم. طی دو هفته آینده لیگ برتر به ایستگاه آخر می‌رسد که با اتمام آن بازیکنان می‌توانند وارد اردو شوند و تمرینات خود را آغاز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha