• چهارشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 93020301818
  • خبرنگار : 71419

خواسته اصلی ما توجه به هندبال است

ملی پوش هندبال: دخالت بازیکنان در امور کلان حرفه‌ای نیست

ملی پوش هندبال: دخالت بازیکنان در امور کلان حرفه‌ای نیست

ملی‌پوش هندبال با اشاره به انتشار نامه انتقاد آمیز علیه رئیس فدراسیون گفت: دخالت بازیکنان در امور کلان مثل تعیین مربی و مدیر اصلاً حرفه‌ای نیست.

ملی‌پوش هندبال با اشاره به انتشار نامه انتقاد آمیز علیه رئیس فدراسیون گفت: دخالت بازیکنان در امور کلان مثل تعیین مربی و مدیر اصلاً حرفه‌ای نیست.

سعید برخورداری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: خواسته‌هایی که بازیکنان ملی‌پوش و جامعه هندبال از فدراسیون دارند زیاد نیست. فدراسیون هندبال از نظر بودجه زیر نظر وزارتخانه است. همانطور که همه رشته‌ها مثل والیبال و بسکتبال پاداش‌های خوبی برای رفتن به جام جهانی گرفتند فکر می‌کردیم از هندبال هم تقدیر شود اما وزارت ورزش فقط پنج میلیون تومان به ما پاداش داد. قرارداد بازیکنان هندبال مثل والیبال بالا نیست. شاید قرارداد بهترین‌های هندبال کمتر از صد میلیون است. چنین حمایت‌هایی نشده است. خواسته اصلی ما همین توجه به هندبال است.

وی افزود: نظر شخصی من این است که دخالت بازیکنان در امور کلان مثل تعیین مربی و مدیر اصلاً حرفه‌ای نیست. وظیفه ورزشکار تمرکز روی کار خودش است. وزارت هم باید کمک کند. نمی‌دانم از چه طریقی اما اصلاً درست نیست که حمایتی از هندبال نمی‌شود. دوست داشتیم حمایت بیشتری از هندبال صورت بگیرد. بحث تعیین مربی و اینکه کوزه‌گری باشد یا نباشد موضوعی است که باید درباره آن تصمیم بگیریم.

ملی پوش هندبال خاطرنشان کرد: بحث ما فقط پاداش نیست. می‌خواهیم همه جامعه هندبال نسبت به این ورزش خوشبین باشند. باید گودرزی از همه نظر به این ورزش فکر کند. هندبال بعد از 50 سال جهانی شد. باید این ورزش بیشتر دیده شود. امیدوارم که هندبال سر این مسائل حاشیه‌ای آسیب نبیند.

وی در پایان افزود: امیدوارم اتفاق‌های خوبی در این ورزش بیافتد. باید به خاطر اتفاق‌های خوب هندبال در رسانه‌ها دیده شود. دوره قبل یکسری از بازیکنان ملی نیامدند و هندبال ایران نتوانست جهانی شود و دو سال عقب افتاد. امیدوارم دوباره اتفاق‌های دوره قبل تکرار نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha