• سه‌شنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 92111510599
  • خبرنگار : 71021

مراسم تکریم نجفی و معارفه سلطانی‌فر آغاز شد

مراسم تکریم نجفی و معارفه سلطانی‌فر آغاز شد

مراسم تکریم و معارفه‌ی محمدعلی نجفی و مسعود سلطانی‌فر - روسای پیشین و جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - با حضور معاون اول رییس‌جمهور آغاز شد.

مراسم تکریم و معارفه‌ی محمدعلی نجفی و مسعود سلطانی‌فر - روسای پیشین و جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - با حضور معاون اول رییس‌جمهور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم که صبح امروز (سه‌شنبه، 15 بهمن‌ماه) در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و با حضور اسحاق جهانگیری آغاز شد، مهدی حجت - قائم‌مقام و معاون میراث فرهنگی این سازمان - حضور ندارد.

مراسم یادشده با حضور معاونان، مدیران، مدیران کل استان‌ها و همچنین جمعی از فعالان میراث فرهنگی در حال برگزاری است و محمود دعایی - مدیر مسوول روزنامه‌ی اطلاعات -، الیاس حضرتی - مدیرمسوول روزنامه‌ی اعتماد - و همچنین منوچهر جهانیان - معاون گردشگری سازمان در دولت محمود احمدی‌نژاد - نیز در آن حضور دارند.

سمیع‌الله حسینی مکارم - معاون توسعه و مدیریت سازمان - گزارش کوتاهی را از وضعیت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هنگامی که نجفی آن را تحویل گرفت، ارائه کرد و از موفقیت‌های کسب‌شده در حوزه‌ی بودجه سخن گفت.

در ادامه، کلیپی درباره‌ی اقدامات، دیدارها و فعالیت‌های نجفی در مدت حدود پنج‌ماه حضورش در این سازمان پخش شد.

به گزارش ایسنا،‌ حسن روحانی - رییس‌جمهور - 10 بهمن‌ماه استعفای محمدعلی نجفی را از سمت ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری پذیرفت و مسعود سلطانی‌فر را به ریاست این سازمان منصوب کرد. سپس مهدی حجت - قائم‌مقام و معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری - طبق آنچه قبلا هم گفته بود، همراه نجفی این سازمان را ترک کرد.

روز گذشته نیز متن استعفای نجفی که یک‌ماه پیش نوشته شده است، منتشر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha