• جمعه / ۲۷ دی ۱۳۹۲ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92102715854
  • خبرنگار : 71486

دایی: استقلال موقعیت یک درصدی هم نداشت/ تیموریان دائم در شکم داور بود!

دایی: استقلال موقعیت یک درصدی هم نداشت/ تیموریان دائم در شکم داور بود!

سرمربی پرسپولیس با تمجید از شاگردانش اعتقاد دارد پرسپولیس بر کل بازی مسلط بود و ا مروز فوتبال روی بدش را به تیمش نشان داد.

سرمربی پرسپولیس با تمجید از شاگردانش اعتقاد دارد پرسپولیس بر کل بازی مسلط بود و ا مروز فوتبال روی بدش را به تیمش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی دایی پس از پایان داربی 78 با تساوی بدون گل، درباره این دیدار گفت: فکر می‌کنم امروز عدالت فوتبال رعایت نشد. در روزی که خیلی بهتر از حریف‌مان بودیم نشد پیروز شویم. همه کار کردیم. اگر نیمه اول را می‌دیدید ما حاکمیت توپ‌مان خیلی بیشتر بود با این حال می‌توان گفت تقریبا تیم استقلال در نیمه اول پا به پای ما بود اما در نیمه دوم آن‌ها حتی شانس یک درصدی هم روی دروازه ما نداشتند. آن‌ها نتوانستند روی دروازه ما ایجاد خطر کنند. متاسفانه بازیکنان ما در لحظاتی که باید شوت می‌زدند یا پاس به موقع می‌دادند اشتباه می‌کردند. من فقط می‌توانم افسوس برخی اتفاقات نیمه دوم را بخورم. ما چند موقعیت ایجاد کردیم و خیلی خوب کار کردیم. سر زدیم، موقعیت گل داشتیم اما فوتبال همین است. از طرف دیگر برای مظفری‌زاده آرزوی موفقیت در زندگی‌اش می‌کنم.

او در پاسخ به سوالی که نظرش راجع به درگیری صادقیان در اوایل بازی و اینکه این مسئله چقدر در به هم خوردگی نظم بازی و تیمش موثر بوده است گفت: این نظر شماست. من اعتقاد دارم در فوتبال درگیری وجود دارد. در همان نیمه اول سید جلال حسینی را زدند. از روی صورت علی‌عسگر رد شدند. آقای تیموریان در اکثر صحنه‌های بازی در شکم داور بود ولی صحبت‌هایی بین دو نیمه با بازیکنان کردیم، چون استقلال را عین کف دست‌مان می‌شناختیم و راه‌های نفوذش را بسته بودیم به ندرت توانست از چپ و راست ما نفوذ کند. ما آن‌ها را خلع سلاح کرده بودیم. در کار هجومی خیلی خوب بودیم ولی کمی بدشانس بودیم و باید در ضربات آخر دقت می‌کردیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به فاصله 4 امتیازی‌اش از صدر جدول آیا هنوز هم به قهرمانی در این رقابت‌ها امیدوار است یا خیر، اظهار کرد: اصلا و ابدا قبول ندارم. بعد از این بازی از لحاظ جدولی با تیم‌های رده‌پایین جدولی جز سپاهان بازی داریم. ما بازی‌های سخت‌مان مثل تراکتور و نفت تهران را پشت سر گذاشتیم. ما می‌توانیم به قهرمانی همچنان امیدوار باشیم. در هفت هفته 4 امتیاز چیز عجیبی نیست. مطمئن باشید بهتر از این تمرین و کار می‌کنیم تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم. به شرایطی که تیم من در این مدت داشته نگاه نکردید. تیم من بحران بزرگی را پشت سر گذاشت. حل این بحران و ارائه این بازی تنها از بچه‌های من برمی‌آید. بازیکنان من آنقدر شایستگی دارند که بتوانند قهرمان لیگ شوند.

دایی در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا در این دیدار تعویضی نکرد بیان کرد: فکر می‌کنم از لحاظ فنی بهترین نفر من باشم که نظر دهم. مطمئن باشید تیم من آنقدر خوب بود که احتیاج به تعویض نداشت. عالیشاه تا دقیقه 90 هم عالی کرد. یک بازیکن در زمین باید کار حمله و دفاعی انجام دهد. ما سمت راست استقلال را کنترل کرده بودیم. این به تلاش امید و میثم و باقی بازیکنانم ارتباط دارد. لزومی ندیدم تعویض کنم. موقعی که بازیکنی ضعیف باشد و نتواند کارهایی که خواسته‌ام را انجام دهد، تعویضش می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۱۳

در مورد اين بازي حرف ميزد---جفت تيماتون تيم نيستن--فولاد قهرمان ميشه بلا شک

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۲۴

سيستم 3-3-4 بحريني!!!!!!!!!! دلتون خوشه رکورد داريد آقا تردميل ميخاييد چکار،اعصاب ما هست ايسنا جووون تائيد کن اگه راه داره

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۴۲

آقاي دايي هوادارانو جيگر فرض کردي؟ کدوم موقعيت گل!؟ تعويضاتو گذاشتي تو خونه انجام بدي!؟ خلعتبري و سيد صالحي نيمه دوم کجا بودن!؟ مسلمان و حاتمي رو گذاشتي دکور رو نيمکت؟ با پر هزينه ترين پرسپوليس تاريخ از استقلال بي ستاره که ترحم انگيز بازي ميکرد بر نيومدي. با اين جسارت ميخواي تيمو قهرمان کني!؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۵۲

اقايه دايي متاسفيم برايه اين همه تماشاگرواقعاتماشاگرها حق دارن که به ورزشگاها نميان بازيکنان ميلياردي دربي صفر ريالي

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۵۳

اگر دايي هيچوقت مربي نمي شد. اگر دايي هيچوقت نظر نمي داد. اگر دايي بعد از فوتبال فقط به کارهاي تجاري خودش مي رسيد. اگر دايي؛ دايي مي ماند؛ چقدر بزرگ مي ماند. حيف

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۷:۵۷

والا خجالت داره با اين بازيها. ما که بازي رو ديديم و غير از زير توپ زدن هر دو تيم چيزي نديديم. اي کاش اينقدر که در کري خوني حرفه اي هستيد در فوتبال هم حرفه اي بوديد.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۰۵

بابا دمتون گرم ما رو ياد بازيهاي رئآل و بارسا انداختيد ممنون که همه مردم را سرگرم کرديد با مزه بود

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۸:۴۴

بازي امروز رو ميگي ؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۱۹:۳۰

هه! بنده خدا فکر کرده تيمش بارساست که پريشب بازي کرد! بزو حاجي اگه من مربي اين تيم ميلياردي بودم بهتر از شما نتيجه ميگيرم اينجوري ميخواي تيم ميليارديتو قهرمان کني؟ خاک بر س من که براي اين بازي اومدم ورزشگاه اعصابم خورده فک کردم ?تا رو دوباره توي اين بازي مي بينيم اما... بخدا بايد مي برديم اونا خيلي ضعيفتر بودن اما کاري کردي که...

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۰۶

از چي دارد تعريف ميکند ؟

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۰۷

1- آقاي پروفسور دائي! حرفهائي که راجع به عدالت فوتبال و تاکتيک استقلال زدي مال بازي امروز تيمت نيست! اگه عبداله ويسي (بعد از بازي هفته پيش تيمش با استقلال) اين حرفها رو زده بود بيشتر برازنده اش بود! نه تو که کل هنرنمائي تسلط! تيمت در محوطه 18قدم استقلال سعي در گرفتن پنالتي بود که با کارت زرد داور به بازيکن تمارض گرتون،خراب شد!لابد فکر مي کرديد با جنجال و شانتاژ رسانه هاي حامي نسبت به داوري بازي فولاد،تو اين بازي ورق داوري برمي گرده و بلکه با اهداي يک پنالتي ميتوانيد به گلي برسيد که هرگز تاکتيکي براي رسيدن به آن نداشتيد!

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۰۸

2- ضمنا راجع به بازيهاي بعدي استقلال با نفت و فولاد و تراکتور طوري اميدوارانه اظهار نظر مي کنيد که گويا قرار است استقلال هم مثل شما از اين 3 بازي فقط يک امتياز بگيرد!!! اين تيم شما بود که همان يک امتياز از نفت را مديون داوري است که گل سالم نفت را مردود اعلام کرد! آقاي دائي از تو بعيد است مثل کساني حرف بزني که وجه غالب شخصيتشان احساسات غيرواقعي است و نه منطق! اگر تسلط شما باعث خلع سلاح !! شدن استقلال شده بود پس چرا بغير از يک ضربه ايستگاهي محمد نوري،چيز ديگري عايد تيم مسلط!! شما نشد؟!! استقلال که بقول شما خلع سلاح بود! ولي خودتان بهتر مي دانيد که شما با احتساب غيبت مهره هاي موثري چون مجتبي جباري-فرهاد مجيدي-پژمان منتظري-جواد نکونام (و حتي آرش برهاني)؛ پيش از بازي استقلال را خلع سلاح شده فرض کرده بوديد! از ديد شما خلع سلاح اين بود و نه تسلط! تيم شما و تاکتيک نداشته تان!

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۲۸

از بچگي هميشه دايي رو دوست داشتم واقعا انسان بانمک و شوخ طبعيه :)

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۰:۳۴

دايي کلآ چي ميگه!

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۱:۱۵

متاسفم واسه شما که از روي تعصب ولجبازي چشم از حقيقت بستين.دايي حداقل توايران بهترين مربيه.منطقي باشين دوستان واز روي تعصب حرف نزنيد. البته دايي تا تبديل شدن به يک مربي بين المللي کار داره.

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۲:۰۳

واقعا متاسفم براي اين ادبيات و رفتار و ارائه تحليل. دير گاهي است با خود مي انديشم اگر اين همان علي دايي زمان بازيگري است، آيا اين عوامل منفي که مکررا در کلام و رفتار وي طغيان مي کنند، موجبات موفقيت او را فراهم نموده اند؟ اگر پاسخ مثبت است بايد باز تعريفي از خصوصيات يک انسان که موجب رسيدن او به موفقيت نمود. به نظر صفاتي مانند متانت و ادب ، قانع بودن، خويشتن داري و... ديگر در اين جامعه انساني براي پيشبرد اهداف بکار نمي آيند !

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۷ ۲۳:۰۸

شانس آوردي من نبودم تونستي يه نفس راحت بکشي

avatar
۱۳۹۲-۱۰-۲۸ ۰۱:۲۷

آقاي دايي ببخشيدعذرميخوام. شما فکر کردين با آقاي قلعه نوعي دست نداديد خيلي مقامتون بالا رفت؟ نخير.نه تنها بالا نرفت بلکه کوچکتر شديد.