• یکشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 92101507643

در گفت‌وگو با ایسنا مطرح کرد

نظر ایوبی درباره‌ی فیلم «آشغالهای دوست داشتنی» و...

نظر ایوبی درباره‌ی فیلم «آشغالهای دوست داشتنی» و...

رییس سازمان سینمایی وزارت ارشاد گفت: حضور فیلم‌های معرفی شده برای شرکت در جشنواره‌ی فجر تنها به نظر و رای هیأت انتخاب بستگی دارد و با نظر سازمان سینمایی هیچ فیلمی کنار گذاشته نمی‌شود.

رییس سازمان سینمایی وزارت ارشاد گفت: حضور فیلم‌های معرفی شده برای شرکت در جشنواره‌ی فجر تنها به نظر و رای هیأت انتخاب بستگی دارد و با نظر سازمان سینمایی هیچ فیلمی کنار گذاشته نمی‌شود.

حجت‌الله ایوبی در پاسخ به اینکه چقدر سازمان سینمایی بر انتخاب فیلم‌ها در جشنواره‌ی فجر (از لحاظ ممیزی) و نظر هیات انتخاب تاثیر دارد به خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: هیچ اعمال نظری پیش از تصمیم هیأت انتخاب بر فیلم‌ها انجام نمی‌گیرد و از آنجا که من معتقد به کار کارشناسی هستم و هیأت انتخاب از بین کارشناسان انتخاب شده‌اند، تصمیم نهایی بر عهده‌ی خود آن‌ها خواهد بود و ملاحظاتی برای این تصمیمات از سوی سازمان سینمایی در نظر گرفته نشده است.

او افزود: تمام فیلم‌ها برای حضور در جشنواره در اختیار هیأت انتخاب قرار می‌گیرند و با اعتمادی که بین ما و این تیم وجود دارد، در کار کارشناسی آن‌ها هیچ‌گونه مداخله‌ای نخواهیم کرد و مطمئن هستیم آن‌ها با رعایت تمام اصول، تصمیم درست را خواهند گرفت.

ایوبی همچنین درباره‌ی وضعیت فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» امیریوسفی و نمایش آن برای هیات انتخاب جشنواره‌ی فجر به ایسنا گفت: من فیلم را دیده‌ام، اما هنوز هیچ تصمیم قطعی در مورد این فیلم گرفته نشده است و برای بازبینی به هیأت انتخاب جشنواره‌ی فجر فرستاده شده است و هیأت انتخاب می‌تواند آزادانه نظر خود را درباره‌ی این فیلم اعلام بکند.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «آشغالهای دوست داشتنی» در خلاصه داستان رسمی آن آمده است:« در مورد خانواده‌ای است که یک شب فرصت دارند مشکل مادر خانواده را حل کنند.»

گفته می‌شود که نسخه‌ی نهایی فیلم به جشنواره‌ی فجر ارایه شده اما هنوز برای تماشا به هیات انتخاب ارایه نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha