• پنجشنبه / ۲۸ آذر ۱۳۹۲ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 92092819622

/هفتمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی/

رئیس فرهنگسرای اندیشه:با تجلیل از نوگلان حسینی از همه خوبی‌ها تجلیل می‌کنیم

رئیس فرهنگسرای اندیشه با بیان اینکه با تجلیل از نوگلان حسینی از همه خوبی‌ها تجلیل می‌کنیم، ادامه داد: تلاش ما این است که در این آئین به انتقال هویت دینی به ارائه سبک زندگی اسلامی به این نوجوانان و جوانان بپردازیم.

رئیس فرهنگسرای اندیشه با بیان اینکه با تجلیل از نوگلان حسینی از همه خوبی‌ها تجلیل می‌کنیم، ادامه داد: تلاش ما این است که در این آئین به انتقال هویت دینی به ارائه سبک زندگی اسلامی به این نوجوانان و جوانان بپردازیم.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سید محمد حسین حجازی در هفتمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی که صبح امروز(پنجشنبه) در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، اظهار کرد: از نگاه متخصصان عرصه مداحی از منظر کیفی آیین امسال نسبت به دوره‌های گذشته از درجه بالاتری برخوردار بوده است.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه در آغاز مراحل این آیین 7 هزار نفر از مداحان دانش آموز شهر تهران شرکت کردند که نیز نسبت به سال گذشته که این تعداد 2 هزار و 250 نفر ما بود ما با افزایش 274 درصدی روبرو بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: در زمینه برگزاری هفتمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی دو مرحله نفرات مناطق مختلف شهری و گزینش برترین‌ها از میان آنان را انجام دادیم که در ابتدا در اوایل آذر ماه از مناطق آموزش و پرورش و توسط سازمان دانش‌آموزی آزمون‌های مربوطه از دانش‌آموزان مداح شهر تهران به عمل آمد که از تعداد بیش از 7 هزار شرکت کننده 460 نفر به مرحله دوم و در مرحله سوم نیز از هر مقطع 15 نفر به رقابت نهایی رسیدند.

رئیس فرهنگسرای اندیشه اظهار کرد: در قسمت آثار برتر خوشنویسی و نقاشی نیز 400 اثر به دست ما رسید که از میان صاحبان این آثار نیز 7 نفر به عنوان برترین‌ها شناخته شدند.

حجازی در ادامه سخنان خود گفت: ارادت به اهل بیت (ع) نعمت بسیار بزرگی است که ما باید قدر آن را دانسته و از پدران، مادران و کسانی که در این زمینه ما را راهنمایی کردند متشکر باشیم.

وی افزود: ما با تجلیل از نوگلان حسینی از همه خوبی‌ها تجلیل می‌کنیم و در این عرصه تلاش می‌کنیم به تقویت و انتقال هویت دینی با ارائه سبک زندگی به این جوانان و نوجوانان بپردازیم و معتقدیم که در حوزه فرهنگی کار مداوم است که تأثیرگذار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha