• دوشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۲ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 92092517399

لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان امسال هم متمرکز می‌شود؟!

لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان امسال هم متمرکز می‌شود؟!

لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان در حالی قرار است در بهمن‌ماه امسال برگزار شود که باز هم این مسابقه‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان در حالی قرار است در بهمن‌ماه امسال برگزار شود که باز هم این مسابقه‌ها به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

منیژه ابری که پس از استعفای فاطمه پوستین‌دوز نایب رییس سابق بانوان فدراسیون پینگ‌پنگ به عنوان نماینده بانوان در کمیته فنی حضور دارد و مسئول کمیته داوری بانوان نیز هست، درباره آخرین وضعیت برگزاری لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان به خبرنگار ایسنا گفت: امسال می‌خواهیم لیگ پینگ‌پنگ بانوان را به صورت متمرکز برگزار کنیم و به تیم‌ها گفته‌ایم که اگر پول بازیکنان را بدهند، ما هم این مسابقه‌ها را به صورت متمرکز برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بیشتر تیم‌ها تمایل دارند مسابقه‌ها به صورت متمرکز باشد افزود: اگر رقابت‌ها به این شکل برگزار شود، کمتر از 7 تیم در لیگ نخواهیم داشت. همچنین تیم‌های مختلف می‌گویند که هزینه رفت و آمد کردن برای این مسابقه‌ها را ندارند و در حال حاضر هم تیم‌های مس کرمان و فولاد ماهان اصفهان، برای حضور در لیگ، اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اصفهان برای میزبانی این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده است و گزینه دیگر برای میزبانی مسابقه‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان، تهران خواهد بود. این در شرایطی است که شیراز هم گفته می‌تواند میزبان مسابقه‌های دسته یک پینگ‌پنگ بانوان باشد.

به گفته ابری اگر لیگ برتر بانوان به صورت متمرکز برگزار شود، این مسابقه‌ها در روزهای 16، 17 و 18 بهمن‌ماه خواهد بود. همچنین بانوان پینگ‌پنگ‌بازان ایران از سوم تا ششم بهمن هم در مسابقه‌های دهه فجر رده بزرگسالان شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر پینگ‌پنگ بانوان سال گذشته در حالی به صورت رفت و برگشت برگزار شد که تا روزهای آخر هم مشخص نبود این لیگ غیر متمرکز است یا خیر چون در سال 90 هم رقابت‌های لیگ به صورت متمرکز برگزار شده بود و به نظر می‌رسد امسال هم تنها سه روز بانوان در مسابقه‌هایی به نام لیگ برتر حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha