• شنبه / ۲۳ آذر ۱۳۹۲ / ۰۰:۴۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 92092315379
  • خبرنگار : 30037

علی کریمی: امیدوارم سر پیراهن مسی دعوا نشود!/ هر کاری را برای حضور در برزیل انجام نمی‌دهم

علی کریمی: امیدوارم سر پیراهن مسی دعوا نشود!/ هر کاری را برای حضور در برزیل انجام نمی‌دهم

علی کریمی می‌گوید امیدوار است در جام جهانی برای عوض کردن پیراهن با مسی در بین بازیکنان ایران در بازی با آرژانتین دعوایی رخ ندهد!

علی کریمی می‌گوید امیدوار است در جام جهانی برای عوض کردن پیراهن با مسی در بین بازیکنان ایران در بازی با آرژانتین دعوایی رخ ندهد!

بازیکن تیم تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) درباره صحنه پنالتی دیدار این تیم مقابل ذوب آهن که با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید، اظهار کرد: هر کارشناسی نظر خود را می گوید ولی به نظر من پنالتی بود که داور اعلام کرد و در نهایت بر عهده کارشناسان می گذاریم که این بار نیز نظر خود را اعلام کنند.

وی درباره اینکه به عنوان یکی از بزرگان فوتبال ایران، گروه بندی تیم ملی ایران را در جام جهانی چگونه می بیند، بیان کرد: من کوچک همه فوتبالیست‌ها هستم ولی همین که همه نظر دادند من نیز نظر می‌دهم که باید صبر کنیم تا به بازی‌های جام جهانی برویم و ببینیم گروه‌مان سخت است یا راحت.

کریمی افزود: یکی می گوید گروهمان در جام جهانی آسان است و دیگری می گوید سخت است اما به نظر من از این موضوع‌ها چیزی گیرمان نمی‌آید و باید منتظر باشیم تا جام جهانی فرا برسد و وارد بازی‌ها بشویم و ببینیم چه تیمی چند مرده حلاج است.

کریمی درباره اینکه آیا نیم نگاهی به برزیل دارد یا خیر، گفت: من نیزهمانند بقیه بازیکنان هستم و تفاوتی با سایر بازیکنان ندارم ولی هر کاری نمی‌کنم که به جام جهانی بروم. حضور من در جام جهانی بستگی به درخشش، خوب بازی کردن و مثمر ثمر بودنم برای تیمم در زمین فوتبال دارد.

بازیکن تیم تراکتورسازی ادامه داد: تا جایی که می‌دانیم باید این موضوعی که گفتم در دعوت شدن به تیم ملی و حضور در جام جهانی (مهم) باشد. اگر چیز دیگری در دعوت به تیم ملی نقش داشته باشد، از من این کارها بر نمی آید.

کریمی درباره اینکه آیا هستند کسانی که کارهای دیگری می‌کنند تا به تیم ملی برسند؟ بیان کرد: من کاری به این موضوع ندارم ولی یکسری از الان در مورد بازی‌های جام جهانی صحبت می‌کنند. امیدوارم در جام جهانی برای عوض کردن پیراهن با مسی در بین بازیکنان خودمان در بازی با آرژانتین دعوایی رخ ندهد!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۰۴:۳۵

درود بر شرفت مرد منظورت همون کسايي هست که به مراسم ختم پدر مداح معروف ميرن و با احمدي نژاد خلوت ميکردن کريمي اگه از اين کارا بلد بود الان بالاي 180 بازي ملي داشت

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۰۹:۳۰

پيراهن مسي رو خوب اومدي ياشاسين کريمي

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۰:۴۴

علي آقا تنها بازيکنيه که اگه تو جام جهاني باشه ميشه يکم شانس صعود داشت به نظر من ديگه ايران همچين بازيکن کاملي به خودش نميبينه

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۰:۵۳

علي كريمي ميگويد : به نظر من پنالتي بود که داور اعلام کرد.....يعني چون داور اعلام كرد پس پنالتي است او مي داند كه ناجوانمردانه پنالتي گرفت با ديدن چند باره صحنه پنالت نظرم در باره جوانمردي علي كريمي تغيير كرد

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۱:۲۱

کريمي که اين همه ادعا داره و هيچکي رو قبول نداره بهتره خودشم ياد بگيره يه کم صادقانه صحبت کنه کجاي اون حرکت پنالتي بود اون فقط خواست داورو گول بزنه که زد

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۱:۲۹

اميدواره بعضي ها اگر رفتند برزيل مثل اردويي که با افشين قطبي رفتند آبروي کشورشون رو بخاطر يک وعده غذا يا نبودن کولر نبرند و از تيم ملي کناره گيري نکنند

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۱:۳۸

اميدوارم اونهايي که ميرن برزيل،مثل بعضيها شبانه از هتل خارج نشن براي خوشگذراني

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۱:۴۲

نخبه كشي از عادات ما ايراني ها است كه البته بعدها حسرت آنرا مي خوريم.از علي آقا هم مي خواهيم بعنوان يك اسطوره در اعمال و رفتار خود بسيار با احتياط عمل نمايدتا بزك به دايه هاي مهربانتر از مادر ندهد

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۱:۴۹

علي آقا تا زنده هستم عاشقتم

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۱:۵۰

اي جادوگر آسيا پسر موي طلا/هميشه در قلب مني محبوب آسيا

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۱:۵۲

خودت دعوادرست نکني کسي دعوا نمي کنه.

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۱:۵۴

تکليف پيراهن مسي که معلومه! من نگرانم که بازيکن هاي آرژانتين سر پيراهن هاشم بيک زاده دعواشون بشه!البته قولش رو از قبلا به مسي داده!!!!!

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۲:۴۹

با سلام و خسته نباشيد به شما که وقت مي گذاريد و خبرهاي مهم وجذاب را در سايت قرار ميدهيد درست است که مسي بازيکن خوبي است اما دربارهي گرفتن پيراهش نبايد دعوايي صورت بگيرد

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۲:۵۷

جناب کريمي بايدمدنظرداشته باشيدتيم ملي ايران که ازبهترين افرادازهرنظرحتي اخلاق تشکيل شده ودعواکردن درجلوچشم ميليونهابيننده برسرپيراهن يک نفريعني اهانت به تمامي ايرانيان مسلمان باپيشينه تمدني کهن. البته کارهايي مثل حمله بي ادبانه به سايت مسي ياخانمي که در قرعه کشي جام جهاني بوددراين ديدگاه شماوسايرايرانيان وجهانيان نقش بازي ميکند.مطمئن باشيدچنين کارهايي براي تخريب وجهه ايرانيان ازطرف دشمنان ملت ايران واستکبارجهاني وآمريکا صورت گرفته است.وافرادي آگاهانه اين قبيل کارها رابه نام ايرانيان متمدن نشرميهند.

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۳:۰۹

ازالان به ملت شريف ايران قول ميدهم که تيم ملي ما تيم آرژانتين راشکست خواهددادوحاضربه شرط بندي باکساني هستم که ايراني را مثل خودشان دانسته وميخواهندوجهه ماراتخريب نمايند.

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۳:۲۰

آقايان ايسنادونظردادم چاپ نکرديديعني آنهاکم اهميت ترازسايرنظرات بود.يااگرچندماه قبل بوداينهاراچاپ ميکرديد.

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۱۳:۴۵

علي كريمي برگرد به تيمت ما پرسپوليسي ها هميشه باتوهستيم

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۲۲:۳۶

دوست عزيز شما رو براي چي ببرن تو جام جهاني با اين بازيهاي درخشانت بازم ميگفتي مجيدي از لندن مي اومد و با چند جلسه بدنسازي و تمرين از همه جوانها بيشتر جواب ميداد.

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۲۲:۴۲

علي جان پسرم هميشه بکوش تا همچنان منطقي باشي و شجاعتت را جز براي گفتن حقايق به کار نبري کاري که کم وبيش تا کنون کرده اي سلامت باشي و ماندگار

avatar
۱۳۹۲-۰۹-۲۳ ۲۲:۴۳

علي کريمي در سراشيبي سقوط...